colectionar adevarat

gicu

Well-Known Member
22 Aprilie 2008
297
0
Tg-Jiu
hobby-trenulete.blogspot.com
WEBSITE
http://hobby-trenulete.blogspot.com/
YAHOO
cornea.gigi
LOCATION
Tg-Jiu
un adevarat colectionar a achizitionat de curind o .... locomotiva , atit de mult i-a placut omului ca a plantat-o in fata .... casei. :aplauze:

a achizitionat-o contra sumei de 50.000 euro de la un depou , unde si asa astepta sa rugineasca , iar transportul ei a fost asigurat cu camioane de mare tonaj care l-au costat exact jumatate din pretul locomotivei.
desigur a adus-o bucati deoarece avea probleme la traversarea podurilor si viaductelor, dar omu isi amortizeaza achizitia care la rindul ei o inchiriaza cailor ferate respective pt. transportul de pasageri pe diferite trasee turistice.
spune ca nu regreta acest lucru si intentioneaza cu banii cistigati de pe urma acestuia sa achizitioneze si un automotor VTG care binenteles au iesit din fabricatie.
oare pe la noi s-o gasi cineva sa faca asa ceva , ca avem o tara destul de frumoasa si bogata. :lautar:
 

Doru

Well-Known Member
Trenulist
14 Februarie 2008
500
0
Cluj Napoca
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Cluj Napoca
Si cum?Doar la 50.000 euro!Functionala?!!!! :x
E de gratis! Tinind cont de cat dam pe o macheta H0!
Super afacere, nici eu nu m-as da in laturi de la asa ceva.
Ma si gandesc sa propun sa luam una in comun la club.
 

felippe

Mecanic de locomotiva
21 Ianuarie 2006
1.554
82
-
O demonteaza in fata casei, o transporta pe cale rutiera si apoi o reasambleaza la beneficiar; cand o aduce inapoi in curtea lui, repeta operatiunile in sens invers.

Si uite asa, dintr-o inchiriere, mai plateste o data locomotiva...

:D :D

Acum, serios vorbind, eu cred ca s-a strecurat o eroare in acel articol.
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Oricum la noi nu o sa se intample asa ceva, pentru ca specificul economic nu permite. Deocamdata suntem (ca romani) adeptii castigurilor superrapide, nicidecum al amortizarii lente a unei investitii.

Revenind la partea tehnica a problemei, ma indoiesc ca cineva tine in fata casei o loko, indiferent de tipul ei, pentru a o folosi la altceva decat la expunere clasica, statica, adica pentru a circula in trenuri turistice. Pentru aceasta probabil ca solutia ar fi inchirierea unei remize, de unde se poate pleca in cursa. Asa se practica la noi (si nu numai) treaba cu avioanele mici private, care sunt tinute in hangare in aeroport.