salut,
cum pe scara N camioanele din Europa de Est reprezinta inca o raritate, a trebuit sa fac din nou apel la propriile calitati modelistice... si iata cateva prime exemple...
mai intai un DAF XF de la Hungarocamion, cunoscuta companie de transport din tara vecina:

apoi un alt DAF XF insa fara Aeropaket, asa cum umbla prin Bucuresti acum cativa ani cu o remorca scurta pentru containere de 20':

si in sfarsit, preferatul meu, asa cum l-am vazut de nenumarate ori in 1997-1998 la Kehl am Rhein, firma Trans Condor din Resita:

(Foto: Schiffner)
si la 1/160:

daca pe sofer il chema Horia si daca firma sau camionul mai exista azi, nu stiu... acest Actros LH ar trebui sa aiba azi cam 12 ani si 2 milioane de km la bord...
cum pe scara N camioanele din Europa de Est reprezinta inca o raritate, a trebuit sa fac din nou apel la propriile calitati modelistice... si iata cateva prime exemple...
mai intai un DAF XF de la Hungarocamion, cunoscuta companie de transport din tara vecina:




apoi un alt DAF XF insa fara Aeropaket, asa cum umbla prin Bucuresti acum cativa ani cu o remorca scurta pentru containere de 20':



si in sfarsit, preferatul meu, asa cum l-am vazut de nenumarate ori in 1997-1998 la Kehl am Rhein, firma Trans Condor din Resita:

(Foto: Schiffner)
si la 1/160:




daca pe sofer il chema Horia si daca firma sau camionul mai exista azi, nu stiu... acest Actros LH ar trebui sa aiba azi cam 12 ani si 2 milioane de km la bord...
