Citeva locomotive

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

hgdan

Well-Known Member
Trenulist
14 Martie 2008
929
0
Cluj Napoca
www.hgd.ro
WEBSITE
http://www.hgd.ro
LOCATION
Cluj Napoca
In gara la Budapesta, o locomotiva Slovaca:


La Viena soseste o locomotiva 101:


In Leipzig este o linie pe care sunt garate locomotive "muzeu":


Ajuns la Muenchen cu cel mai rapid tren "personal" din lume:


pe acolo mai vedem cite ceva:


La plecare, cu acelasi "personal":


o batrina "Bugelfalte" , era prin zona:


La sosire in Nuernberg, nu putem sa trecem nepasatori pe linga o batrina diorama Maerklin:


O locomotiva ciudata la Sinsheim:


cam atit pe azi, trebuie sa mai rascolesc prin arhiva foto :wink:
 
hehe...

101.084 este cea care a 'asasinat' de curand un intreg IC de la cap la coada, i s-a spart o cutie de viteze la 200km/h si piesele si rotile dintate au zburat pe sub toate vagoanele, distrugand tot ce era in calea lor... vai ce era acolo de cutii cu baterii si tevi de frana distruse, gauri prin podele si piese sparte... raniti nu au fost decat 4, insa toate 8 vagoanele inclusiv Steuerwagen au plecat la reconstructie... :(
 
Horia_Radulescu a spus:
hehe...

101.084 este cea care a 'asasinat' de curand un intreg IC de la cap la coada, i s-a spart o cutie de viteze la 200km/h si piesele si rotile dintate au zburat pe sub toate vagoanele, distrugand tot ce era in calea lor... vai ce era acolo de cutii cu baterii si tevi de frana distruse, gauri prin podele si piese sparte... raniti nu au fost decat 4, insa toate 8 vagoanele inclusiv Steuerwagen au plecat la reconstructie... :(

Cand s-a intamplat? Nu ai un link cu stirea?
 
daca imi amintesc bine, in octombrie sau noiembrie 2006 ;)

prietenul meu mecanic cu care am mers pana la Frankfurt-am-Main si inapoipe 101 era pe 101.084 in noaptea aceea... s-a intamplat undeva pe Rheinstrecke, inainte de Koblenz...

oricum nu mai e de activitate insa locomotiva a stat ceva pe tusa, caci s-au facut expertize peste expertize... acum insa vad ca circula din nou (de fapt, DB nu si-ar putea permite sa tina 101 pe tusa, sunt loco care circula cel mai mult in D...)
 
sorry, eu am scris 084, este vorba de 101 064-4... am verificat acum, l-am sunat pe prieten si am constatat... ca am dat-o in bara... :D

Errare humanum est :)
 
Am rasfoit arhiva personala ,motiv pentru care mai adaug citeva fotografii

Un diesel romanesc la Sighetul Marmatiei si unul la Petrova


Un Schienenbus in Karlsruhe ,

In aceeasi statie soseste un RB , remorcat de un 218


Un 203 ( de manevra ) in gara la Nurnberg


Un 143 , in aceeasi gara


Un trenulet in Zoo Nurnberg


Cite ceva in gara Cluj
 
hgdan a spus:
Ajuns la Muenchen cu cel mai rapid tren "personal" din lume:

Nu cumva este vorba de trenurile de pe linia 960. Innsbruck - Muenchen?
Cei 159 de km sunt parcurÂşi în 2h50min, cu oprire în toate staĂžiile. Prin comparaĂžie, un IC parcurge BucureÂşti - BraÂşov, linie comparabilă ca relief (dar nu Âşi ca lucrări de artă... pe linia 960 numai între Seefeld in Tirol si Innsbruck am numărat 14 tunele, 4 galerii + o groază de viaducte) cu 960 în 3 ore. ÂŞi vorbim de linie dublă Âşi tren IC, fără oprire în toate staĂžiile. Pe când linia 960... în mare parte este simplă.
 
Noi am calatorit cu trenul RE 4011 , care circula de la Nurnberg la München , durata calatoriei fiind de 1h42 :!: , opreste in toate statiile. ( distanta de cca 160 km ) Pt. comparatie , acelasi traseu este parcurs de ICE in 1h 02 - 1h 14 , de obicei ICE are o oprire la Ingolstadt.

In mare parte traseul acestui tren este paralel cu A9 ( München - Nurnberg ), este interesant de vazut cum raman toate autoturismele in urma...Si toate acestea se pot obtine pt. un bilet de 27 euro , valabil o zi , pentru 5 persoane :!: :!: :!: ( Bayer Ticket )

Traseul Nurnberg - Ingolstadt este cea mai moderna linie de mare viteza din Germania , aici s-a stablit anul trecut recordul de viteza de catre o locomotiva OBB Taurus

Trenul este un fost tren IC , revopsit in rosu , culoarea trenurilor regionale, si are tot confortul unui tren IC : aer conditionat ,prize pt. 220 V info - display la capete vagon. Trenul isi petrece cea mai mare parte a timpului pe traseu , astfel ca dupa sosire la capat in cca. 10 min. pleaca inapoi ( are vagon cu post de conducere ),trenul circula din 2 in 2 ore .

Pe vagoanele acestui tren este inscriptionat " München - Nurnberg Express " , exista aceste modele executate de Fleischmann
 
Faza cu autoturismele e foarte interesanta si cu Tgv pe Paris - Lille. Imi povestea un prieten, mama lui, pe la 60 de ani, prima data in Tgv, l-a intrebat cam cat de repede merge trenul, nu l-a crezut ca cu 300, apoi i-a zis prietenul ca masinile alea pe care le depaseste sunt pe autostrada si au cam 130-150, la care femeia a ramas socata, a facut o cruce mare si nu a mai zis nimic pana la Lille :D .
 
Trenuletul ala de la NĂźrnberg Zoo nu este chiar un trenulet oarecare, este de fapt o copie fidela -redusa la scara- dupa "Adler", prima locomotiva -construita de Stephenson- care a tras un tren in Germania, pe linia NĂźrnberg-FĂźrth, in decembrie 1835.