rally a spus:
CFR marfa, intradevar nu scrie "stoc epuizat"
, ci "
Diese Modell wird derzeit abverkauft!"
iar la vagoanele CFR scrie
"Bereits ausgeliefert!" ceea ce in esenta inseamna acelasi lucru :
Nu mai sunt
Rally, in esenta nu stii germana.
1.
"Diese Modell wird derzeit abverkauft!" inseamna ca modelul este ieftinit si vandut la terminarea stocului.
2.
"Bereits ausgeliefert!" Deja livrat dar este ceva intern si bate la faptul ca au fost fabricate.
3. "Ausverkauft" este termenul pentru "epuizat" si nu am vazut pana acum pe site la klein.
shoppy a spus:
... sau invitati-l pe domnul de la Minitechnik sa investeasca 40 ron in Compendiumul vagoanleor de marfa ...
Nu ajuta foarte mult Compendiul.. , acolo nu indica unde si ce inscriptii trebuie aplicate la un anumit vagon. In afara de asta daca sunt schite cu amplasarea unor inscriptii vagoanele reale pot fii iscriptionate diferit fata de schita teoretica. Inscriptionarea la modele se face dupa fotografii reale.
srazvi a spus:
mi-am amintit ca la minitechnik se dorea scoaterea a doua vagone marfa dar nu cunostea inscriptile(pentru serigrafiere), cei cu aparate foto si timp de plimbat dupa
Initial voiau sa scoata un set de vagoane deschise compus din: Esx si Eaos
Klein a avut totusi BUNUL SIMT sa scoata DOAR Esx-ul (adica cel care a aparut) intrucat matrite de Eaos CFR Klein
nu detine.
Si Esx-ul aparut are cateva compromisuri mici dar sa faci un Eaos CFR pe baza la o matrita de Eaos vesteuropean este chiar prea de tot!
Sper ca cei care veniti cu initiative in viitor (in ordine alfabetica Mihai, Minitehnik, Rally si care mai sunt) sa aveti BUNUL SIMT incat sa nu initiati porcarii pe baza matritelor existente necorespunzatoare daca aceste matrite nu au vagoane CFR reale la baza.
La capitolul "porcarii" necorespunzatoare se includ spre exemplu:
- vagoanele frigorifice Piko cu inscriptionarea Romtrans fabricate acum ~30 de ani (acum 30 se puteau preta la asa chestii caci modelistii nu asteptau prea multe de la modele dar in anii 2007 avem asteptari mai ridicate)
- vagoanele Eanos STLB/CFR de la Tillig care de fapt trebuiau sa fie Eaos-uri mai scurte.
Pana acum vagonul Esx de la Klein este primul vagon CFR corespunzator in proportie de ~95%.
Daca un etajat cu acoperis gri in loc de albastru este tolerat, un vagon care nu are lungimea corespunzatoare, are alta forma, alta ... etc, nu este acceptabil in anul 2007!