Iti voi raspunde eu cu niste date publicate recent in cartea "Istoria ilustrata a CFF din Romania":
Sistemul de cai ferate forestiere de la Sudrigiu a fost compus din 3 linii inguste (ecartament 760 mm) si avea o lungime totala de 44 de km.
In anii 1912 - 1914, pentru aprovizionarea cu cherestea a fabricilor de la Sudrigiu si Beius, "Societatea Forestiera Sudrigiu - Pietroasa" a construit liniile: Beius - Sudrigiu - Budureasa (23 km), Sudrigiu - Magura (16,5 km) si ramura Broasca - Pietroasa (4,2 km).
Dupa anul 1931, liniile au fost preluate de CAPS, iar dupa nationalizarea din 1948, au trecut in administrarea I.F. Beius. Au fost desfiintate in anii 1974 - 1975.
Sistemul de cai ferate forestiere de la Sudrigiu a fost compus din 3 linii inguste (ecartament 760 mm) si avea o lungime totala de 44 de km.
In anii 1912 - 1914, pentru aprovizionarea cu cherestea a fabricilor de la Sudrigiu si Beius, "Societatea Forestiera Sudrigiu - Pietroasa" a construit liniile: Beius - Sudrigiu - Budureasa (23 km), Sudrigiu - Magura (16,5 km) si ramura Broasca - Pietroasa (4,2 km).
Dupa anul 1931, liniile au fost preluate de CAPS, iar dupa nationalizarea din 1948, au trecut in administrarea I.F. Beius. Au fost desfiintate in anii 1974 - 1975.