Ceferiada 1939
foto - http://www.aliceinwonder.net/2014/01/muzeul-cailor-ferate-incursiune-prin.html
Exponate:
Locomotiva CFR 597 OCNA - Henschel & Sohn, Kassel 1890
Vagonul persoane Cafld 70192 - Astra Arad 1935
Vagon Coletarie Rapida Gddmw 208.102 - Astra Arad 1939
Pe aceasi linie cu vagonul de coletarie era vagonul refrigerent Rcmw 830.107 - Astra Arad 1937
Vagon transport pasari Ow 829.065 - Unio Satu Mare 1935
Vagon transport peste Ypw 835.002 - Unio Satu Mare 1934
Vagonul persoane Cafld 70275 - Astra Arad 1939
Locomotiva 683 Tighina ce a rulat in 1860, pe linia Cernavoda - Constanta (e pe aceasi linie cu vagonul Cafld 70275)
Plug zapada suedez cuplat cu un tender de la o locomotiva 140.139
Plug simplu de zapada, 615, pe 3 osii (sistem Forster ?)
Locomotiva Sulzer
Locomotiva 142.057 - Malaxa 1939
Automotorul AB 1002/1005 - Malaxa 1937
Automotorul Bc 753 - 1939, cu 4 osii aerodinamic, motor 220 CP, comanda electro-dinamica
In zona podului
Vagonul sanitar nr 212 (ex-KPEV pe 4 osii)
Vagonul dinamometric WD 500 - Italian 1928-1929
Vagonul Aafld 10014 - Ernesto Breda 1928
Vagonul de dormit tip Y, CIWL WL 3820 - Nivelles Belgia 1939. Cu 11 compartimente, 22 locuri.
Vagonul regal sufragerie 62 (ex CFR 10) - Smichow 1892
Vagonul regal bucatarie 64 (ex CFR 20) - Smichow 1895
Ambele din trenul regal al lui Carol I.
Alte exponate:
- vagonul W.A.G. nr 360, de aparare pasiva
- vagonul W.A.G. nr 361, de aparare pasiva
- vagon de prim ajutor
- locomotiva diesel de manevra D. 20.0001
- vagonul W.A.S. nr 370, pentru reviziile de vagoane
- autobusul Austro Fiat nr 170, cu 25 locuri
- autobusul Mercedes nr 295, cu 21 locuri
- autobusul Renault nr 49, cu 21 locuri
- camioneta Mercedes nr 344 de 3 tone pentru transport marfa
- camioneta Ford nr 252 de 2 tone, pentru tranport de coletarie
Pe o linie special construita au defilat urmatoarele trenuri:
- primul tren care a circulat in Romania intre Bucuresti - Giurgiu in anul 1869.
- trenul in care si-au facut intrarea triumfala in Bucuresti , prin gara Mogosoaia, Regele Ferdinand si Regina Maria
- prima locomotiva fabricata in Romania
Material rulant de sub domnia Regelui Carol II
- tren de persoane
- tren accelerat
- tren rapid
- trenuri automotoare
- tren rapid de coletarie
- tren de marfa
- tren petrolier
- tren macara
- tren plug zapada
- tren sanitar
- tren automotor sanitar
- tren baie
- tren brutarie
Imagini
CFR 80 53 97-10 500-0 UWD - Vagon Dinamometric
Fabricat Ernesto Breda (IT) 1928
Vagonul C.Sanitar nr 212 de origine prusaca (ex-KPEV).
foto - album CFR
Vagonul C.Sanitar nr 212.
"Vagonul a fost amenajat la Atelierele Bucuresti Grivita, dupa indicatiunile Directiunei Medicale, dintr-un vagon cu 4 osii si cuprinde: o sala pentru raniti, o sala pentru pansamente si interventii chirurghicale, cabinetul medicului si wc. Este inzestrat cu tot mobilierul, aparatura si instrumentalul necesar pentru a face interventiuni, pansamente si in general, a da in cele mai bune conditiuni primul ajutor. Vagonul poate fi incalzit prin calorifer cu aburi de la locomotiva sau independent prin sobe cu carbuni. Iluminatul este electric gratie dinamului si a unei baterii cu acumulatori, iar ca precautiune, vagonul este dotat cu lampi de rezerva cu petrol"
foto - http://www.aliceinwonder.net/2014/01/muzeul-cailor-ferate-incursiune-prin.html
Exponate:
Locomotiva CFR 597 OCNA - Henschel & Sohn, Kassel 1890
Vagonul persoane Cafld 70192 - Astra Arad 1935
Vagon Coletarie Rapida Gddmw 208.102 - Astra Arad 1939
Pe aceasi linie cu vagonul de coletarie era vagonul refrigerent Rcmw 830.107 - Astra Arad 1937
Vagon transport pasari Ow 829.065 - Unio Satu Mare 1935
Vagon transport peste Ypw 835.002 - Unio Satu Mare 1934
Vagonul persoane Cafld 70275 - Astra Arad 1939
Locomotiva 683 Tighina ce a rulat in 1860, pe linia Cernavoda - Constanta (e pe aceasi linie cu vagonul Cafld 70275)
Plug zapada suedez cuplat cu un tender de la o locomotiva 140.139
Plug simplu de zapada, 615, pe 3 osii (sistem Forster ?)
Locomotiva Sulzer
Locomotiva 142.057 - Malaxa 1939
Automotorul AB 1002/1005 - Malaxa 1937
Automotorul Bc 753 - 1939, cu 4 osii aerodinamic, motor 220 CP, comanda electro-dinamica
In zona podului
Vagonul sanitar nr 212 (ex-KPEV pe 4 osii)
Vagonul dinamometric WD 500 - Italian 1928-1929
Vagonul Aafld 10014 - Ernesto Breda 1928
Vagonul de dormit tip Y, CIWL WL 3820 - Nivelles Belgia 1939. Cu 11 compartimente, 22 locuri.
Vagonul regal sufragerie 62 (ex CFR 10) - Smichow 1892
Vagonul regal bucatarie 64 (ex CFR 20) - Smichow 1895
Ambele din trenul regal al lui Carol I.
Alte exponate:
- vagonul W.A.G. nr 360, de aparare pasiva
- vagonul W.A.G. nr 361, de aparare pasiva
- vagon de prim ajutor
- locomotiva diesel de manevra D. 20.0001
- vagonul W.A.S. nr 370, pentru reviziile de vagoane
- autobusul Austro Fiat nr 170, cu 25 locuri
- autobusul Mercedes nr 295, cu 21 locuri
- autobusul Renault nr 49, cu 21 locuri
- camioneta Mercedes nr 344 de 3 tone pentru transport marfa
- camioneta Ford nr 252 de 2 tone, pentru tranport de coletarie
catalin a spus:
Pe o linie special construita au defilat urmatoarele trenuri:
- primul tren care a circulat in Romania intre Bucuresti - Giurgiu in anul 1869.
- trenul in care si-au facut intrarea triumfala in Bucuresti , prin gara Mogosoaia, Regele Ferdinand si Regina Maria
- prima locomotiva fabricata in Romania
Material rulant de sub domnia Regelui Carol II
- tren de persoane
- tren accelerat
- tren rapid
- trenuri automotoare
- tren rapid de coletarie
- tren de marfa
- tren petrolier
- tren macara
- tren plug zapada
- tren sanitar
- tren automotor sanitar
- tren baie
- tren brutarie
Imagini
CFR 80 53 97-10 500-0 UWD - Vagon Dinamometric
Fabricat Ernesto Breda (IT) 1928
Vagonul C.Sanitar nr 212 de origine prusaca (ex-KPEV).
foto - album CFR
Vagonul C.Sanitar nr 212.
"Vagonul a fost amenajat la Atelierele Bucuresti Grivita, dupa indicatiunile Directiunei Medicale, dintr-un vagon cu 4 osii si cuprinde: o sala pentru raniti, o sala pentru pansamente si interventii chirurghicale, cabinetul medicului si wc. Este inzestrat cu tot mobilierul, aparatura si instrumentalul necesar pentru a face interventiuni, pansamente si in general, a da in cele mai bune conditiuni primul ajutor. Vagonul poate fi incalzit prin calorifer cu aburi de la locomotiva sau independent prin sobe cu carbuni. Iluminatul este electric gratie dinamului si a unei baterii cu acumulatori, iar ca precautiune, vagonul este dotat cu lampi de rezerva cu petrol"