- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Poze & dimensiuni :fluierat:
Dar hai sa ne intoarcem cu tematica motoarelor de schimb in subiectul meu
Dar hai sa ne intoarcem cu tematica motoarelor de schimb in subiectul meu
Unde te gandesti ? Desigur sunt doar de forma !!! Dar Lima a vrut cu ani in urma (inainte de faliment ) sa scoata ceva cuple functionale.Dar poate sub Hornby o sa-si aduca iarasi aminte de promisiunile facute.... :roll:dac a spus:O intrebare: cuplele de la capete sunt "de forma" sau permit legarea mai multor Desiro-uri ?
tfa2003 a spus:Sosire noua in depoul CFF:
Dezamagit de DA060 CFR am decis sa-mi reinvestesc banii sa sa-mi cumpar un BR64 de la Roco. Am inteles ca locomotiva asta a fost si pe la CFR (probabil cu ceva deosebiri pe care cei mai guru decit mine le vor semnala) asa ca sunt multumit. De doua oririma oara, ca este un model bine realizat, si a doua oara, pentru ca banii dati pe ea, plus decodor (fara sunet e drept), plus o garnitura de trei vagoane Roco Pro si tot nu am ajuns la costurile DA060.
Pe scurt despre model:
-Cuplare scurta fata-spate;
-3 lumini directionale realizate cu SMD-uri galben (nu bi-xenon );
-Accesorii cit cuprinde:furtune, carlige, table fotogravate (pe care inca nu am curaj sa le pun), mecanicul+fochistul etc.etc.
-Motor cu volanta, tractiune pe cele 3 osii motoare (care au roti metalice);
-Pregatita pentru digital cu 8 poli si soclu pentru generator de fum;
-Bari metalice, tevaraie multa etc.etc.
-O osie are caiciuc pe bandaje pentru aderenta;
-Ca minus as zice ca e cam zgomotoasa, dar in comparatie cu alte Roco detinute.
Imagini:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.