Mda, schema e putin abstracta dar cred ca merge. Conditia impusa de el privint lungimea garniturii e vitala, alfel intra in scurt.
Pe scurt:
- trenul vine din Vest
- trenul trece peste C1 (prima zona de comanda din cut-out)
- releele se cupleaza in avantajul zonei din care intra
- trenul intra in cut-out
- terenul intra in C2 (a 2a zona de comanda din cut-out)
- releele cupleaza invers a.i. curentul DCC isi schimba "sensul" imagineaza-zi ca seamana cu ideea din analog cand inversezi +- cu -+
- trenul iese din loop fara scurt
Conditia musai e sa nu ai tranzit de curent din fata in spate (la garnitura) ca alfel se face scurt.
LE: problema cu locomotivele DC. Probabil omul a lucrat cu locomotive DC dar din schema alimentarea zonei de cut-out se face direct din linia vecina adica DCC fara punte redresoare la transfer. Rectificarile care se fac sunt doar pentru tranzistorii de comanda la cuplu releelor.
Daca gresesc va rog sa ma corectati
