Nespectaculos!
Am renuntat la schachtul cuplei fata. Readus de doua arculetze, acesta se ghida pe o piesa situata sub traversa port-tampon.
Nimic altceva decat un cablaj imprimat, pe care sunt montate ledurile dar si barele de mana de sub tampoane. Doi conductori electrici fac legatura la lampile fata, fixati cu ceva de genul unei gume. Cahhhh! Evident, suportul cuplei se impiedica in aceste fire iar arcurile nu prea isi faceau datoria, iesind cu usurinta din lacasurile lor la extremitatile cursei.
Aruncatoarele de pietre lipite pe acest cablaj - stramb, asa cum se vede.
Daca vedeam aceasta manufactura pe un model artizanal, de concurs, n'as fi zis nimic, ba chiar as fi gasit-o ca o solutie ingenioasa. Pe un model industrial insa, parca nu se face!
Ca orice pe lumea asta, locomotiva are multe parti bune, finetea si multitudinea detaliilor fiind principala calitate, dar si parti rele, demontarea greoaie in vederea intretinerii fiind una din ele.
Intotdeauna am achizitionat un model tinand cont si de raportul pret/calitate. Daca nu ma omoram dupa calitatea respectivului, cautam un dealer sau o sursa de al procura la un pret care sa merite interventiile ulteriore. Pentru ca munca de remediere inseamna timp, timpul inseamna bani deci insumat.... Sigur, de multe ori placerea de a intreveni asupra unui model pentru a-l perfectiona nu are pret, altfel nu aparea categoria A2 (B2) in concursurile de modelism. Hotararea o ia insa fiecare dupa propriile criterii.
PDI