- 10 Mai 2016
- 861
- 0
- YAHOO
- paul_c_92
- LOCATION
- Oradea
BR 218 - Roco
Fiind accesibila ca pret, am hotarat sa ii aduc cateva imbunatatiri si sa n-o mai vand.
Cel mai usor e sa-i adaugam accesoriile de baza : carlig, furtunuri de frana,cabluri de curent.
Pe acoperis am adaugat esapamentul caracteristic in V.
In stanga si dreapta farurilor am montat barile, in locul nervurilor,deasemenea pe ambele boturi in partea dreapta am pus o bara conform cu originalul.
Ramele parbrizelor au capatat o garnitura argintie prin vopsire.
Producatorul a "uitat" sa monteze scara de urcare ce se afla pe boghiu, asa ca am confectionat doua scari din sarma si plastic.
Locomotiva a mai primit si doua pluguri in ambele capete confectionate tot din plastic(initial acestea au fost pluguri de DA fara decupatura ptr. cupla)
Ca ultima imbunatatire a modelului, am mascat alte lipsuri prin aplicarea "weathering"-ului,
Acestea fiind zise si facute BR 218 va ramane in depoul meu.
Fiind accesibila ca pret, am hotarat sa ii aduc cateva imbunatatiri si sa n-o mai vand.
Cel mai usor e sa-i adaugam accesoriile de baza : carlig, furtunuri de frana,cabluri de curent.
Pe acoperis am adaugat esapamentul caracteristic in V.
In stanga si dreapta farurilor am montat barile, in locul nervurilor,deasemenea pe ambele boturi in partea dreapta am pus o bara conform cu originalul.
Ramele parbrizelor au capatat o garnitura argintie prin vopsire.
Producatorul a "uitat" sa monteze scara de urcare ce se afla pe boghiu, asa ca am confectionat doua scari din sarma si plastic.
Locomotiva a mai primit si doua pluguri in ambele capete confectionate tot din plastic(initial acestea au fost pluguri de DA fara decupatura ptr. cupla)
Ca ultima imbunatatire a modelului, am mascat alte lipsuri prin aplicarea "weathering"-ului,
Acestea fiind zise si facute BR 218 va ramane in depoul meu.