Sub aceasta denumire pompoasa va prezint setul de la care s-a extins colectia mea modesta. Am pornit de la setul Piko 57171 (BR 182 + 2 vagoane cu etaj DBuz) la care am adaugat inca un vagon DBuz si un vagon de capat tip DABbuzf.
Descrierea modelului





Calul de bataie al multor seturi de la Piko, locomotiva este corect realizata ca forma dar cu minim de detalii.
Geamul este fumuriu pentru a ascunde lipsa interiorului cabinei, nu exista furtune la plug, barile de pe partea frontala sunt turnate cu caroseria, stergatoarele sunt turnate impreuna cu geamul. Cutia are niste gauri care nu sunt strapunse, scara de acces in cabina tot la fel... Clantele nu sunt vopsite desi puteau face macar acest efort.
Boghiurile sunt foarte simplu realizate dintr-o singura piesa, cu furtune care fac corp comun cu restul boghiului iar spatiul care trebuia sa fie gol este umplut cu plastic.
Rotile au lipite pe ele decal-uri.
Inscriptiile sunt insa realizate foarte fin si cu precizie, macar aici nu este nimic de comentat.
Pe acoperis avem niste izolatori, 2 pantografe standard Piko si cam atat, un minim necesar pesntru a semana cu realitatea.
Descrierea modelului





Calul de bataie al multor seturi de la Piko, locomotiva este corect realizata ca forma dar cu minim de detalii.
Geamul este fumuriu pentru a ascunde lipsa interiorului cabinei, nu exista furtune la plug, barile de pe partea frontala sunt turnate cu caroseria, stergatoarele sunt turnate impreuna cu geamul. Cutia are niste gauri care nu sunt strapunse, scara de acces in cabina tot la fel... Clantele nu sunt vopsite desi puteau face macar acest efort.
Boghiurile sunt foarte simplu realizate dintr-o singura piesa, cu furtune care fac corp comun cu restul boghiului iar spatiul care trebuia sa fie gol este umplut cu plastic.
Rotile au lipite pe ele decal-uri.
Inscriptiile sunt insa realizate foarte fin si cu precizie, macar aici nu este nimic de comentat.
Pe acoperis avem niste izolatori, 2 pantografe standard Piko si cam atat, un minim necesar pesntru a semana cu realitatea.