- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
iulie 2011 = Manevre FeRoviaRe cu LDH125 în Bacău<i></i>
Teoria ca teoria, dar practica...?
întrucât după 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializării "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fostă Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferată"), mi-am putut fixa anumite cunoştinţe despre acest vast şi frumos domeniu, mi-am permis să stau câte zile alături de tatăl meu şi să învăţ d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.
Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Funcţionează în parametri normali şi aparţine unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.
Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (şi derivaţiile acestuia) încărcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne încărcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bacău.
Vă doresc vizionare plăcută! în curând va urma şi partea a II-a!
http://www.youtube.com/watch?v=eEOeW0BaC_I
LDH125-113 vs. Trenul Internaţional Sofia - Moscova în Bacău<i></i>
Teoria ca teoria, dar practica...?
întrucât după 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializării "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fostă Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferată"), mi-am putut fixa anumite cunoştinţe despre acest vast şi frumos domeniu, mi-am permis să stau câte zile alături de tatăl meu şi să învăţ d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.
Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Funcţionează în parametri normali şi aparţine unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.
Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (şi derivaţiile acestuia) încărcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne încărcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bacău.
Vă doresc vizionare plăcută! în curând va urma şi partea a II-a!
http://www.youtube.com/watch?v=eEOeW0BaC_I
LDH125-113 vs. Trenul Internaţional Sofia - Moscova în Bacău<i></i>