Automotoarele seria 92 - Duewag ( DB628 )

pisti91

Active Member
Trenulist
26 Decembrie 2007
178
0
33
Oradea
www.vehicule.uv.ro
WEBSITE
http://www.vehicule.uv.ro
YAHOO
pisti91
LOCATION
Oradea
In 1995, CFR a cumparat doua bucati de automotoare tip VT 628.4 din Germania. Aceste tipuri de automotoare au motor de MTU V12, care permite trenului ca sa atinge viteza maxima de 120 km/h. Pana in 2003, unul dintre automotoare circula pe relatia Oradea - Cluj Napoca, iar alta pe Cluj Napoca - Satu Mare. In aceste zile, Duewag-urile apartin depoului din Jibou, iar circula pe traseul Jibou - Satu Mare si Jibou - Sarmasag.

...dar dupa 5 ani, un Duewag a venit din nou la Oradea :grin: Este vorba despre 92-0102-2:




 
Cele dou㒠rame au fost iniţial repartizate la Arad şi Craiova.
Rama de la Arad a circulat în anii 1995-2002(??) ca R şi IC pe rutele Arad - Timişoara, Arad - Cluj şi Timişoara - Cluj.
Rama de la Craiova a circulat astfel:
în 1995, fă’cea ruta Craiova - Curtea de Argeş, ca IC(nu ştiu numă’rul).
în 1996, fă’cea rutele Craiova - Bucureşti(RM 892/891) şi Craiova - Râmnicu Vâlcea(RM 922/921).
în 1997 - Craiova - Râmnicu Vâlcea
în 1998, odat㒠cu restructură’rile fostei SNCFR şi alocarea depoului Craiova societă’ţii CFR Marfă’, rama a fost transferat㒠la depoul Cluj unde a circulat 2 ani pe ruta Cluj - Satu Mare(R 641/642) şi mai târziu Cluj - Oradea(A 1935/1936)
 
Ieri a ajuns la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca un automotor DB VT628 rosu.


foto Florin
Vom vedea mai incolo la ce operator ajunge.
 
Completez seria pozelor cu cele reflectand starea actuala a automotorului Duewag, care circula pe relatia Satu Mare-Jibou si retur, Satu Mare-Baia Mare si retur. Pozele sunt facute spre sfarsitul lunii Iulie.




Si in Depoul Satu Mare, inainte de plecare la Jibou, poze de la distanta.


 
Se pare c㒠VT-ul din Remarul Cluj va lua drumul TFC. De asemenea, este vorba s㒠vin㒠în curând înc㒠10 motoare DB din aceeaşi serie.
 
Frumos. Inseamna ca numarul VT -urilor 628 va creste semnificativ la noi. Vom vedea ce apare. :lol:
 
Buna,

O diferenta majora: cele scoase din uz de DB Regio care ajung in Romania sunt 628.2 / 928.2 din anii 1986-87 cu motorizare mult mai slaba decat seria 92 a CFR, care sunt echivalente de 628.4-5 din anii 1993-95.

Exista si diferente la cutie destul de semnificative (lungime totala, usa spate dubla / simpla, etc.)