buna,
sunt putin uimit de explicatia lui Florin privind modul de lucru al celor de la Remarul 16 Februarie...
pe de o parte avem o firma care executa reparatii la locomotive cu aburi pentru clienti prestigiosi din afara, care achizitioneaza licenta pentru un automotor modern cum este AGC in diferitele sale versiuni...
...si pe de alta parte o firma care munceste dupa o practica cubaneza, nord-coreeana sau in orice caz de economie planificata si pur comunista... "noi le reparam, le reconditionam si dupa aia vedem cine le cumpara" :roll:
asta imi aminteste de WR-ul 84-90 001 de la Astra pe care s-a scris CFR Calatori insa care nu apartine de CFR Calatori...
ce fel de politica de firma este aceasta, unde se importa un automotor care nu mai are autorizatie de functionare EBA (Eisenbahnbundesamt) pentru ca s-au constatat grave carente de structura si ca si-a atins limita tehnica de viata, se "reconditioneaza" mai bine sau mai rau si dupa aceea se vinde cui il vrea?
sa fie explicatia la un carnet de comenzi gol si un personal al societatii care, daca nu ar lucra pe asa ceva, ar fi disponibilizat? :roll: