Adunate la HO.

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
332
387
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Bine ca ai rezolvat-o! Imi era ciuda mie cand mi-ai povestit patania! Am impresia ca Railcom incepe mai mult sa incurce decat sa ajute…
 
  • Like
Reacții: mpursu

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Ultima editare:

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
332
387
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am o impresie ca BR08 are in ea tot mSD3, doar ca firmware-ul este altul. MaTrix nu are decat vreo 3-4 decodoare mari si late.
 
  • Like
Reacții: mpursu

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am adus-o in colectie pe BR 42 1417 inmatriculata DB de la Trix cod 22227.
Abia astept sa ajunga interfetele MTC 21 sa o trec in digital cu sunet de la Zimo, va avea proiect de sunet de la BR 52, din cate filmulete am vazut pe Youtube ar fi cam ce trebuie.

20210913_193338.jpg

20210913_193324.jpg

20210913_193354.jpg

20210913_193405.jpg

20210913_193417.jpg

20210913_193434.jpg
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Remotorizare de Duminica.:)
Am intrat pe masa de operatie locomotiva , V200 Roco cod 43522, a fost trecuta in digital cand a intrat in colectie , dar imi statea pe creier motorul imens cu care a fost dotata la acel moment.
Cum am prin ograda cateva motoare de rezerva , am zis sa incerc o remotorizare cu un motor nou si ceva mai mic,am facut spatiu pentru un posibil difuzor, pe viitor poate incerc o sonorizare ;).
Motorul vechi avea diametrul de 30mm, cel nou are diametrul de 24mm, deci trebuia facut un pat pe care sa se aseze gros de 3mm. Am taiat repede bucatele de forex de 1mm , am lipit 3 bucati una peste cealata si s-a rezolvat.
Cele 4 paturi au venit lipite pe partea de jos a lestului, astfel ca noul motor sa se aseze pe ele si sa fie prins cu un surubel .
Dupa aceasta operatie mai delicata a urmat remontarea si probe, rezultatul este mai mult decat satisfacator, noul motor este mai silentios si rulajul este mai uniform la viteze mici.
 

Atașamente

  • 20211024_124326.jpg
    20211024_124326.jpg
    287 KB · Vizualizări: 15
  • 20211024_124330.jpg
    20211024_124330.jpg
    344,9 KB · Vizualizări: 12
  • 20211024_125505.jpg
    20211024_125505.jpg
    321,5 KB · Vizualizări: 11
  • 20211024_125533.jpg
    20211024_125533.jpg
    324,5 KB · Vizualizări: 12
  • 20211024_125725.jpg
    20211024_125725.jpg
    246,1 KB · Vizualizări: 12
  • 20211024_125838.jpg
    20211024_125838.jpg
    400,9 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_130901.jpg
    20211024_130901.jpg
    345,7 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_133418.jpg
    20211024_133418.jpg
    302,8 KB · Vizualizări: 13
  • 20211024_133433.jpg
    20211024_133433.jpg
    235,2 KB · Vizualizări: 13
  • 20211024_133642.jpg
    20211024_133642.jpg
    272,8 KB · Vizualizări: 13
  • 20211024_133744.jpg
    20211024_133744.jpg
    242,8 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_133846.jpg
    20211024_133846.jpg
    240 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_133851.jpg
    20211024_133851.jpg
    241,5 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_140017.jpg
    20211024_140017.jpg
    268,8 KB · Vizualizări: 14
  • 20211024_141536.jpg
    20211024_141536.jpg
    229,4 KB · Vizualizări: 15
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Cand nu poti sa te duci la un Lokfest iti faci un eveniment asemanator acasa.
Toata lumea il asteapta acum pe "George" (Schorsch) , nu ,nu este aplicatia de la nu stiu ce banca, este noua aparitie de la Trix 02 314. a venit noiembrie , deci trebuie sa apara dintr-o zi in alta.:rolleyes:
20211101_135600.jpg

20211101_135620.jpg

20211101_135755.jpg

20211101_135544.jpg

20211101_135632.jpg

20211101_135651.jpg

20211101_135709.jpg

20211101_135723.jpg

20211101_135804.jpg

20211101_135832.jpg

20211101_135826.jpg

20211101_135820.jpg

20211101_135814.jpg

20211101_135810.jpg

20211101_135918.jpg

20211101_135947.jpg

20211101_135907.jpg

20211101_135858.jpg

20211101_135852.jpg

20211101_140024.jpg

20211101_140046.jpg

20211101_140111.jpg

20211101_140121.jpg

20211101_140259.jpg

20211101_140515.jpg

20211101_140454.jpg

20211101_140435.jpg

20211101_140428.jpg

20211101_140532.jpg

20211101_140606.jpg

20211101_140419.jpg
 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am scos doar o mica parte din old boys, cat mi-au permis liniile de garare , cat despre poluare , a fost ca la Sintesti , pana s-a prins Garda de Mediu , fumul s-a risipit, am scapat si de data asta.:p:p:p
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Intr-un final a ajuns si la mine locomotiva muuult asteptata BR 02 314 DR , Trix 25027.
Nu pot sa spun decat ca este o bijuterie si pe langa pozele seci cred ca este cazul sa fac si o prezentare fara copy/paste a locomotivei reale care cred eu ca merita acest lucru.
Ei bine locomotiva reala a fost construita in anul 1919 pe atunci clasificata ca si clasa Baden IV h 1003 poreclita "pas mare" (High Stepper ),apoi din anul 1924 a fost inmatriculata de catre DRB ca 18 314.
Dupa razboi locomotiva a ramas in zona de ocupatie administrata de britanici unde fusese propusa pentru retragere din serviciu. In anul 1948 a fost data la schimb cu o locomotiva S3/6 ,mai precis BR 18 434 care se afla in Germania Democrada(DDR).
Ajunsa in DDR a facut service pana in anul 1960 cand a intrat in reparatie capitala la uzina din Zwickau, a primit un boiler cu camera de ardere nou , model 39E care era deasemenea folosit si la BR 22 dar aici putin scurtat, tender 2'2'T34. astfel viteza maxina a locomotivei a crescut la 150 km/h, a fost vopsita in culoarea verde cu dungi albe.
In anul 1967 a fost convertita la ardere pe pacura la uzina RAW Meiningen ,fapt ca a dus la cresterea si mai mult a puterii.
A facut serviciu cu trenuri expres intre Berlin si Saalfeld, dar a fost folosita si la trenuri pentru teste.
In anul 1970 a fost reinmatriculata cu numarul 02 314-1.
Din pacate pe data de 01.08.1972 a suferit o avarie la unul din cilindri, fapt pentru care a fost retrasa din serviciu definitiv.
La 27.01. 1984 a fost trimisa la Muzeul cailor ferate din Frankfurt ,pana in anul 1986 cand a fost iar mutata , de data aceasta la Muzeul Tehnic din Sinsheim, unde poate fi vazuta si in ziua de astazi.
Daca cumva ajungeti pe acolo neaparat sa aveti o moneda de 1Euro care introdusa in acel automat din fata locomotivei va porni un mecanism care actioneaza imensele roti de 2100mm in diametru si tot mecanismul biela manivela.

Cam aceasta este scurta istorisire a unei locomotive care a facut istorie ,a trecut la viata ei prin multe transformari ,iar la final si-a gasit un binemeritat loc intr-un muzeu unde sa poata fi admirata.
Ca surse de inspiratie am spicuit din:

20211122_141409.jpg

20211122_141450.jpg

20211122_141518.jpg

20211122_141454.jpg

20211122_141423.jpg

20211122_141430.jpg

20211122_141538.jpg

20211122_141551.jpg

20211122_141606.jpg

20211122_141614.jpg

20211122_141632.jpg

20211122_141638.jpg


 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.312
1.657
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Azi am rulat locomotiva pe oval , au fost reglati cativa parametri din CV-uri (scartaieli de frane mai lungi , opriri/ porniri mai lente) ,asa cum imi place mie, dupa care am facut o poza cu cele doua locomotive ,poza vazuta acum ceva timp pe un site si ma gandeam cand am sa pot sa o reproduc pe oval.
20211123_133313.jpg

16493.jpg

Bildergalerie
 
Ultima editare: