Adunate la HO.

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
BR 52 8063-1 cu produsa de Roco cu codul 62184.
Locomotiva este in stare buna spre excelenta, are cateva mici hibe ,dar care se rezolva cu piese de shimb care au si fost comandate la HGD.
Dupa o mica revizie si inventar cu ce trebuie inlocuit, a primit plug sub traversa din fata si provizoriu un decodor Esu lokpilot V3 pentru a face o proba.
Pe viitor va primi decodor cu sunet (cel mai probabil de la Zimo).
Locomotiva reala a fost fabricata in mai 1943 si a avut initial inmatricularea 52 1108 DRG.
Dupa razboi locomotiva a ramas in DDR.
In 1962 dupa o rezizie capitala a primit indicativul 52 8063 DR ,iar in 1970 a mai primit -1 la final ,dupa noua norma de inmatriculari. In anul 1992 a fost iar botezata cu numarul 052 063-5 ,apoi in anul 1997 a fost trasa pe dreapta la depoul din Falkenberg unde probabil a si fost dezmembrata / casata.

20210421_1056343f1c5d020c565c31.jpg

20210421_105734c524f3e8e26ac6f3.jpg

20210421_1057002fc1441d027c2087.jpg

20210421_10581225b0d94a5f7109f8.jpg

20210421_105837ee419defe55fc956.jpg


1618994978346.png
1618994997157.png
sursa
 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Sunt destule.
Cauta pe Youtube.
Ex.
Postat in Sept. 2020 BR 52 8141 in probe dupa R.K.
 
  • Like
Reacții: AdyAero

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.381
1.415
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
In Germania mai sunt in ziua de azi inca aproape 100 de exemplare din seria 52.80. Adica cam jumatate din cele reconstruite incepand cu 1960. Este cea mai mare serie de locomotive cu abur care mai exista in acest moment in Europa.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Multumesc.
Din pacate nu am mai avut timp sa mai fac "dampflok fest" pe oval, altfel arata sinele populate cu material rulant..
Am si eu vise umede cu o diorama cu turnanta de la Fleischmann si o remiza mare cu locomotive cu aburi .
 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Au ajuns piticaniile de la Fleischmann.
Dupa sarbatori BR 70 va primi decodor micro cu 6 pini de la tOm iar BR 98 va primi tot un tOm fara interfata si o sa ii montez led in felinarele din spate, are ghid de lumina si este si loc pe podeaua marchizei.
BR 70




BR 98



 
Ultima editare:

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.381
1.415
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Vad ca 98.8 sufera de o "boala" tipica pentru unele serii mai vechi, ingalbenirea pieselor transparente (cred ca sunt din PE). Intr-o vreme Fleischmann le inlocuia pe gratis.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Am observat ca elementele transparente( geamurile) sunt ingalbenite dar pot sa comand si sa le inlocuiesc.
Pentru mine conteaza enorm ca sunt perfecte la elementele de detalii.
Caut de ceva timp locomotivele astea , dar am gasit numai cu piese rupte sau lipsa, cand le-am vazut la Modellbahn Rhein-Main am zis ca trebuie neaparat sa profit de sansa asta.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.381
1.415
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Da, multe 98.8 au "suferit". A fost prima locomotiva Fleischmann pe H0 cu detalii foarte fine si pe atunci clientela nu era obisnuita cu piese fine care se pot rupe in cazul unor manipulari gresite. Si eu am vazut doar rar unele care sa mai aiba fluier, mainile curente de deasupra cutiei de carbuni si camerei de fum s.a.m.d.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Locomotiva BR 70 a primit decodorul tOm de care va spuneam, doar ca a fost o mica problema rezolvata simplu.
Decodorul era mai inalt decat puntea pentru analog si atingea in tavanul marchizei iar locomotiva nu se inchidea, asa ca am indoit pinii decodorului la 90 de grade si am rezolvat treaba.
Rulajul este superb , decodorul se impaca de minune cu motorul Fleischmann.
20210430_111008fca18579578b8c3a.jpg

20210430_1110185ad7c548e18887e1.jpg

20210430_1119529f5daadc96f70696.jpg

20210430_111937e8f0853b920770bd.jpg