A venit apa si l-a luat..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@paall

(..)
Parametrii de proiectare impuneau macar de BUN SIMT un 30 de minute. Nu e normal sa faci 40 de minute, iar in vagonul de dormit, cand vi si tu dintr-un concediu sa faci ca toti dracii prin pat. Chiar nu e normal. Si spun asta intrucat am calatorit cu toate seriile de vagoane de dormit, iar rulajul infect e acelasi la toate, pe aceasta linie.
(..)
In livret e trecut 120; ce argument e asta ca "m-a depasit rapidu' ". Daca erai in marfar si te depasea acceleratu', era cu 160 ?

Multumesc.

(edit by ForumAdmin)
 
Personal cu 120 la noi? Poate doar daca il scapa la vale :).

Eu stau si ma gandesc cum de nu le-a trecut prin cap restrictiilor sa puna si ele de o greva, ca tot e sezon.
 
Pei de aia am si scris Floresti-Buda ( coborare ) pentru ca cobori un pic , se vede si cu ochiul liber. 3028 si cand era depasit de 375 si cand nu il depasea tot aceasi viteza avea pe sectorul asta personalul. Faza e ca 375 coboara in spatele lui 3028 cand au intarzieri mici sau prea mari iar dupa ce pleaca 3028-ul din Campina intra si 375-ul in gara fara oprire si trebuie sa-l depaseaca cumva fie ca il depaseste in mers fie ca il trage in FlORESTI pe 3028 pe dreapta. Nu stiu eu cum scrie la carte care is parametrii sau vitezele maxime dar am fost depasit de 375 de vreo cateva ori. Am sa ma duc la gara si am sa vorbesc cu mecanici lui 3028 si lui 375 zilele astea, cine stie poate prind chair unul care a facut o astfel de "depasire".

Aseara 3028 avea 45 min intarziere si 375 60. De 375 nu pot spune nimic ca vine de departe are unde sa acumuleze intarzieri dar 3028-ul poate sa-l tina pe undeva pe Valea Prahovei si 1 ora. Se prefera sa-l tina pe 3028 ca tot e cam gol si are timp sa-l prinda pe 663 decat sa le intarzie pe cele care urca spre Brasov si mai au de mers pana dimineata care la randul lor le-ar intarzia si pe altele cum ar fi 1641 intre Brasov si Deda unde este un singur fir de mers ( l-ar intarzia si pe 1642 si poe 1644 si tot asa ) .Daca ajunge la Ploiesti.Sud pana in 00:00 il intarzie si pe R 663 Buc.N-Iasi care asteapta cativa calatori de la 3028. Aseara 3028 a ajuns la PL.Sud la 23:43 la linia 5 iar la 23:47 a ajuns si R 663 care a luat ploiestenii plus vreo 10 care au coborat din P 3028 si mergeau spre Iasi. Vara trecuta R 663 a asteptat la PL.Sud pana la 00:15 , a stationat 30 min in PL.Sud sa astepte pe 3028 care i-a predat vreo 20 de calatori ( CU BILETE !!! )

Si oricum nu se compara marfarul cu 477-le lui R 375 si vagaonele alea de 140 , 160 care le are Panonia.

Restrictiile intr-adevar sunt intre 8 si 16 si cel mai bine se observa zilnic la 12621 ( 1621 ) care vine intarziat cu 5 pana la 30 minute ( astazi ) ce pretentii mai avem ca sa ajunga la timp la Timisoara cand mai poate acumula si alte minute pe Valea.Prahovei si mai sus pe Sighisoara-Deva.
 
Am fost acum 2 zile la Sibiu pe valea oltului de acolo personalul spre Porumbacu , tren format din 2 desiro , nu se mai asigura transbordarea la biroul de informatii din Sibiu la intrebarea cum ajung la Brasov raspuns a fost prin Medias , eu am vrut sa vad ce se intampla cu podul , am mers la Porumbacu de acolo pe jos pana in Arpas pe calea ferata , imediat ce am iesit din Porumbacu linia este ruginita semn ca nu a mai trecut tren de mult timp asa se mentine pana la pod in unele locuri iarba este crescuta destul de mult si tufisurile au crescut destul de mult de o parte si de alta spre centrul liniei , ajuns la pod am constatat ca e in aceeasi stare ca acum 2 lunii , nimeni nu face nimik nici picior de muncitor sa reabiliteze podul , am intrebat un inspector care se afla in personalul cu care am mers de la Sibiu la Porumbacu ce se intampla ? , persoana a fost destul de rezervata desi stia destul de mult raspuns a fost doar ca sunt alte interese si ca e de undeva de sus deasta nu se face nimik desi intr-o luna se putea reface :( pacat , am ajuns in Arpas dupa 3 ore jumate cu o mare parere de rau deunde am luat personalul spre Brasov .
In gara Fagaras controlorul din personalul in care eram vorbea cu o persoana de situatia liniei nu am prins prea multe doar ca de la anul e posibil sa inchida linia la Arpas din cauza nerentabilitatii liniei :( am ajuns in Brasov cu o mare parere de rau , situate in care a ajuns magistrala 200
Daca pe o linie principala se inatmpla asa ceva ce sa mai zicem de liniile secundare
:( :( :( :(
















acum sper ca se vad :D
 
ionutz72 a spus:
noutati,ceva? :fluierat:

Dupa cum vezi nu, asteptam sa vedem ce si cum, conform unei discutii cu o ruda care lucreaza in domeniu, piciorul podului se face in straturi, fiecare strat are nevoie de circa 30 de zile pentru uscare. Acuma nu stiu in cat straturi se face respectivul picior, dar la vremea care a venit pana in primavara nu ma mai astept sa apara ceva nou. Nici nu stiu daca mai intereseaza pe cineva da il repare... Unde mai pui si faptul ca e criza economica si politica...
 
Nu cred ca se va mai repara. Deja se lucre la noul mers de tren si apar 2 trenuri :

R 827 Buc.Nord - Brasov - Copsa.Mica - Cluj.Napoca cu grupa de la Copsa.Mica - Sibiu. si pe retur la fel.

A 1621 Buc.Nord-Brasov - Copsa.Mica - Sibiu. Si retur la fel.
 
Cam cat cantareste acel picior de pod? Chiar o fii posibila inalaturarea lui pentru refacerea fundatiei si apoi repunerea sa pe pozitie?
 
shoppy a spus:
Cam cat cantareste acel picior de pod? Chiar o fii posibila inalaturarea lui pentru refacerea fundatiei si apoi repunerea sa pe pozitie?

Nu stiu daca e posibil asa ceva. la o prima vedere piciorul pare intact, dar el poate fi plin de fisuri sau pur si simplu iesit din garantie. Iar sa sapi in albia raului si sa faci o fundatie noua pentru actualul picior de pod e mai complicat decat sa faci un picior nou. Nu merita eforturile spun eu.

Ca fapt divers sambata trebuie sa merg la Sibiu, dar cu ce ? Cu trenul as fi vrut eu, insa am renuntat la idee cand am accesat asta si am vazut ce calcule inteligente face preaminunatul site.
http://www.mersultrenurilor.ro/Ruta/Bucuresti_Nord/sibiu
Imi place ceea ce vad, CFR-ul ofera o multime de variante de a ajunge la Sibiu conteaza mai putin pe unde si cum. Imi plac unele variante "turistice" oferite de calatoria cu trenul pana la Sibiu. Cum ar fi: Bucuresti - Timisoara - Sibiu, sau hai sa fim mai optimisti mergand pe o varianta mai scurta Bucuresti - Lugoj - Sibiu.... sau poti alege varianta scurta pe la Medias, cu asteptarea urmatorului tren pentru scurta perioada de 6 ore, un timp extraordinar de util turistule, poti vedea centrul orasului , poti vizita magazine si poti manca chiar si la restaurant.
Inteligent gandit, nota 10 pentru ala care a gandit site-ul, i-as fi dat 10 cu plus, dar lipseste totusi si posibilitatea de a face legatura cu Autocarul sau cu Autostopul pana la Sibiu.

Va dorim calatorie placuta pana la Sibiu si sa aveti parte de o calatorie fara deraieri, poduri rupte, locomotive in flacari, tigani si semafoare nefunctionale. Pentru confortul dumneavoastra va oferim posibilitatea sa va aduceti fotoliile de acasa, oferim spatiu suficient de trasport, in curand si pe acoperis, iar pentru sezonul vara va oferim posibilitatea de a circula in aer curat pe un vagon platforma, nu va trage curentul pentru ca mergem cu maxim 30 de kilometri pe ora.

Multumim ca ati ales CFR pentru a calatori.
 
Asa ma gandeam si eu, adica demontate tablierele metalice, demolat/dinamitat piciorul existent, construirea unei noi fundatii, construirea unui nou picior, montare tabliere.

Site-ul oficial pentru mersul trenurilor este www.infofer.ro , si poti sa setezi numarul maxim de legaturi, abatere fata de ruta minima si alte chestii. Astealalte sunt doar site-uri capusa pe seama aceluiasi serviciu, probabil bagand maxim pe la toate valorile, ca sa umple pagina cu jdemii de rezultate, care mai de care mai hilare.
 
Trebuie spus ca in general pilele podurilor ramin in albie dupa construirea unui pod nou alaturat.

Sint mai multe exemple in tara, a se vedea pozele cu pilele de la Cenad sau de la Radna.

In urma unei expertize se stabileste daca pila poate fi readusa pe pozitie si apoi se ramforseaza, se ,,intareste" adica prin introducerea la baza ei dar mult mai adic, cu soneta a unorcofraje de metal in care se introduc fier betoin apoi se toarna betonul.

In partea supraterana, moloanele, fata fazuta se cofreaza si apoi se toarna fier beton.

In paralel podul nou se construieste alaturat pe un esafodaj metalic si apoi se ripeaza(se impinge in lateral) in pozitia definitiva.

Daca se opteaza pentru alt amplasament in general acesta este aval sau amonte de cel vechi urmid o reprofilare a traseului in lung al liniei sau o succesiune de curbe contracurbe pentru racordare. Un astfel de sistem am vazut, dar nu am pozat pe linia Roman -Buhaiesti.

Dupa iesirea din Roman, la un pod trenul face o curba la stinga apoi una la dreapta se inscrie pe pod iar la iesire face una la stinga una la dreapta si se inscrie pe traseul vechi, in stinga zarindu-se urmele vechiului pod.
http://www.panoramio.com/photo/8363269

Cred insa, ca despre constructia/repararea piciorului de pod ar trebui sa scrie aici un constructor daca este printre noi.

Despre ce am descris mai sus aveam ceva poze pe rfr dar acum nu se deschide.
 
karpaty a spus:
Am fost acum 2 zile la Sibiu pe valea oltului de acolo personalul spre Porumbacu , tren format din 2 desiro

Mulţumim pentru fotografii!! Ai fă’cut un sacrificiu s㒠mergi pe acolo şi s㒠imortalizezi zona. :aplauze: Am trecut prin zon㒠astă’-vară’, îns㒠nu am fotografiat decât de pe "calea rutieră’", nu am putut ajunge şi la podul de cale ferată’. Din pă’cate... situaţia e cât se poate de gri. Ar trebui s㒠existe un departament special pentru rezolvarea acestor probleme.

Cum pot fi bani pentru Câmpina-Predeal, se construiesc zeci de poduri acolo... Chiar nu exist㒠o echip㒠de ingineri ca s㒠absoarb㒠niscaiva fonduri europene? Dac㒠se vrea, se pot face mulţi bani prin construirea unui pod, apar locuri de munc㒠şi Sibiul va fi din nou legat de Bucureşti şi nu numai. Am aflat de la ştiri c㒠sume impresionante oferite de UE stau necheltuite din cauz㒠c㒠nu s-au fă’cut proiecte de reparaţie de infrastructură’!!!! Pentru ce exist㒠Ministerul Transporturilor??
 
Lasa ca le ia ochii la romanii din 13.12.2009 cu 3 trenuri Buc.Nord-Sibiu si retur si nu le mai trebuie reparatie la pod. In fond dupa parerea CFR-ului doar trenurile alea de rang superior aduceau ceva banet in caseriile CFR , La personale 2-3 cu bilete si abonamente restul cu 1-2 lei.
 
La personale, cred ca cel mai corect ar fi fost sa se introduca un sistem de taxare similar cu cel de la metrou. Sau sa se ieftineasca biletele si sa le poti cumpara de la nash, in loc sa iei amenda sau sa dai spaga de rigoare. In Italia, daca nu aveai bilet in tren, puteai cumpara de la seful de tren. Doar daca nu vroiai, probabil incasai o amendutza.
 
Pai si la noi poti sa iei bilet de la naş, dac㒠urci dintr-o staţie fă’r㒠cas㒠de bilete... la fel se procedeaz㒠peste tot, nu doar în România.

Dac㒠ar vinde naşul bilete la preţ de cas㒠de la orice staţie... u ar mai face faţă’, să’racu', c㒠totţi ar merge pe principiul ,,Eh, nu vine naşul pân㒠cobor".