- 10 Mai 2016
- 861
- 0
- YAHOO
- paul_c_92
- LOCATION
- Oradea
Locomotiva Traxx tip F140 AC2 de 5600KW a fost propusa spre cumparare de firma Bombardier, firmei Eurocom Zrt din Ungaria.
Primele probe ale locomotivei au fost facute in decembrie 2007, iar in 23 ianuarie 2008 a intrat in serviciu.
In prezent compania Eurocom detine doua astfel de locomotive, 481 001 si 481 002.
Modelul locomotiva 481 001 (BR185) Bombardier Traxx este produs de firma ACME din Italia.

Modelul are un motor Maschima cu doua volante, tractiune pe toate patru axele, doua cauciucuri de frictiune pentru o mai buna aderenta si lumini cu LEDuri albe/rosii.
Avand in colectie si o locomotiva Traxx de la Roco, BR146, le-am supus unei comparatii:

La prima vedere detaliile locomotivei ACME sunt mult mai fin realizate

La Roco, barile, stergatoarele de parbriz, elementele boghiului sau scaritele sunt mai butucanoase.
Nu acelasi lucru se poate spune si despre pantografe:

Pantograful de la Roco este mult mai fin realizate patina acestuia fiind mult mai subtire.
In privinta calitatilor de tractiune modelul Roco este net superior, una din cauze fiind greutatea mai mare a acestuia.
In ceea ce priveste preturile acestea sunt cam aceleasi.
Un plus al locomtotivei Roco in sistemul digital este functia F1 care comanda aprinderea fazei lungi a farurilor.

Primele probe ale locomotivei au fost facute in decembrie 2007, iar in 23 ianuarie 2008 a intrat in serviciu.
In prezent compania Eurocom detine doua astfel de locomotive, 481 001 si 481 002.
Modelul locomotiva 481 001 (BR185) Bombardier Traxx este produs de firma ACME din Italia.





Modelul are un motor Maschima cu doua volante, tractiune pe toate patru axele, doua cauciucuri de frictiune pentru o mai buna aderenta si lumini cu LEDuri albe/rosii.
Avand in colectie si o locomotiva Traxx de la Roco, BR146, le-am supus unei comparatii:

La prima vedere detaliile locomotivei ACME sunt mult mai fin realizate




La Roco, barile, stergatoarele de parbriz, elementele boghiului sau scaritele sunt mai butucanoase.
Nu acelasi lucru se poate spune si despre pantografe:



Pantograful de la Roco este mult mai fin realizate patina acestuia fiind mult mai subtire.
In privinta calitatilor de tractiune modelul Roco este net superior, una din cauze fiind greutatea mai mare a acestuia.
In ceea ce priveste preturile acestea sunt cam aceleasi.
Un plus al locomtotivei Roco in sistemul digital este functia F1 care comanda aprinderea fazei lungi a farurilor.
