- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Si am fost la Gara Obor sa vedem “calul de foc”
Ieri 2 noiembrie aveam informatia ca in Gara Obor o sa fie prezenta si mare vedeta locomotiva cu abur 230516 pentru filmari. Adica este parte dintr-un film a carui actiune se petrece in perioada razboiului.
Trimis in recunoastere, Amiel, da vestea proastra ca locomotiva este trasa in incinta reviziei de vagoane si accesul interzis.
Trec si-l iau pe drg, batem drumul pana la gara, si iata-ne pe peron.
Ora 15:00
Discutam si concluzia este clara. Trebuie chemeta fortele de interventie.
Dau un telefon si Radu Sofran promite ca ajunge la gara in cel mai scurt timp.
Pana vine el ne uitam la vagoane si la ce mai misca prin gara
Apare si Radu care era langa locomotiva.
Incercam sa trecem si nu reusim. Paznicul isi face datoria. Respecta dispozitiile.
Vine si Radu la discutii, apar si mai marii “obiectivului”. Parlamentari. Telefoanele se inrosesc de cat sunt folosite.
Pana la urma avem aprobarea sa facem fotografii.
Bucurosi nevoie mare ne indreptam: Radu, Amiel, drg si io spre “Batrana Doamna”.
Ajunsi acolo ni se spune ca nu putem face fotografii decat cu un singur aparat si unul dintre mai marii “obiectivului” trebuie sa supervizeze incadrarile.
Asa ca scuzati incadrarile si unghiurile pozelor dar am avut un regizor care nu mi-a permis sa apara in cadru altceva decat locomotiva.
Dupa fotografiile care urmeaza am concluzionat ca rotile sunt umflate la presiune corespunzatoare iar bielele, cum altfel, sunt corecte si nu necesita nici o interventie.
Atunci am luat hotararea sa ne intoarcem mai pe seara ca sa verificam daca are lumini bicolore sau nu cu ata mai mult cu cat asteaptam sa mai soseasca specialisti: PDI, SSi, Mircea si Radu (alt Radu).
Continuarea cu pozele facute pe zi si cu ce am facut dupa mai pe seara cand ajung iar la un PC.
Ieri 2 noiembrie aveam informatia ca in Gara Obor o sa fie prezenta si mare vedeta locomotiva cu abur 230516 pentru filmari. Adica este parte dintr-un film a carui actiune se petrece in perioada razboiului.
Trimis in recunoastere, Amiel, da vestea proastra ca locomotiva este trasa in incinta reviziei de vagoane si accesul interzis.
Trec si-l iau pe drg, batem drumul pana la gara, si iata-ne pe peron.
Ora 15:00
Discutam si concluzia este clara. Trebuie chemeta fortele de interventie.
Dau un telefon si Radu Sofran promite ca ajunge la gara in cel mai scurt timp.
Pana vine el ne uitam la vagoane si la ce mai misca prin gara
Apare si Radu care era langa locomotiva.
Incercam sa trecem si nu reusim. Paznicul isi face datoria. Respecta dispozitiile.
Vine si Radu la discutii, apar si mai marii “obiectivului”. Parlamentari. Telefoanele se inrosesc de cat sunt folosite.
Pana la urma avem aprobarea sa facem fotografii.
Bucurosi nevoie mare ne indreptam: Radu, Amiel, drg si io spre “Batrana Doamna”.
Ajunsi acolo ni se spune ca nu putem face fotografii decat cu un singur aparat si unul dintre mai marii “obiectivului” trebuie sa supervizeze incadrarile.
Asa ca scuzati incadrarile si unghiurile pozelor dar am avut un regizor care nu mi-a permis sa apara in cadru altceva decat locomotiva.
Dupa fotografiile care urmeaza am concluzionat ca rotile sunt umflate la presiune corespunzatoare iar bielele, cum altfel, sunt corecte si nu necesita nici o interventie.
Atunci am luat hotararea sa ne intoarcem mai pe seara ca sa verificam daca are lumini bicolore sau nu cu ata mai mult cu cat asteaptam sa mai soseasca specialisti: PDI, SSi, Mircea si Radu (alt Radu).
Continuarea cu pozele facute pe zi si cu ce am facut dupa mai pe seara cand ajung iar la un PC.