hai sa va mai delectez cu cateva imagini de la modelul cu care am inceput
costructorul se numeste Saftencu Marius si este din Jimbolia
ideea construirii unei locomotive functionale la scara a venit dupa ce a tot studiat manuale de intretinere si exploatare locomotive cu abur
materialele folosite sunt feroase (otel si fonta) si neferoase (bronz, aluminiu, zamac
date tehnice:
ecartament 100 mm
lungime 960 mm
latime 160 mm
timbru cazan de joasa presiune maxim 4 atm, abur fara supraincalzire
capacitate apa 24 L
tipul masinii cu dubla expansiune (cred ca este o gresala din poze nu rezulta), tipul distributiei Huesing, sertar de distributie plan, aparat de ungere prin condensare abur
presiunea de functionare 3,7 atm
tiraj automat in timpul miscarii
in timpul stationarii tirajul se realizeaza manual cu sfleur prin intermediul unui robinet
autonomia de functionare 20 min
combustibil mangal si lemn de esenta tare
rotile turnate in matrita din nisip dupa care prelucrate la strung si freza, conceptie proprie, sunt facute cu ajutorul unui model din lemn prelucart din tei, bielele la fel
poate am mai spus-o dar repet: locomotiva este facuta manual, este functionala si construita la scara 1:15 daca iau in considerare ca ruleaza pe ecartament de 100 mm
Ce ziceti de toata tarasenia asta?