Intr-o discutie legata de vagoanele de la tillig am descoperit ca cineva aducea vorba despre un 060-EA la scara H0 apartinant companiei feroviare hectorRail.Nu am stat prea mult timp pe ganduri si am incepus sa caut pe net despre ea.Se pare ca modelul real exista si el ,dar nu cred ca a fost facut la Craiova. Este vorba despre:
http://www.historiskt.nu/diverse/idag/bosse/hectorrail_050913.jpg
http://janne.goldnet.nu/bildreportage/old/hector1.jpg
In poza a doua se observa in spate si modelul cu 4 osii.
http://flickr.com/photos/robertharlin/2806339654/in/[email protected]
http://www.ojs.nu/Bilder/2006-06-03_JHRF_Hallsberg/PICT8259.jpg
ce am observat eu ca diferente : plugul ,farurile ,pantografele , stergatoarele , aerisirile laterale, tampoanele dar cel mai important este inclinatia cabinei care este total diferita de EA-ul romanesc.....
intrebarea este:
Pasionatii de H0 ar putea transforma modelul acesta intrunul CFR ? Merita?
http://shop.nmj.no/product_info.php?products_id=3113&osCsid=411
http://www.historiskt.nu/diverse/idag/bosse/hectorrail_050913.jpg
http://janne.goldnet.nu/bildreportage/old/hector1.jpg
In poza a doua se observa in spate si modelul cu 4 osii.
http://flickr.com/photos/robertharlin/2806339654/in/[email protected]
http://www.ojs.nu/Bilder/2006-06-03_JHRF_Hallsberg/PICT8259.jpg
ce am observat eu ca diferente : plugul ,farurile ,pantografele , stergatoarele , aerisirile laterale, tampoanele dar cel mai important este inclinatia cabinei care este total diferita de EA-ul romanesc.....
intrebarea este:
Pasionatii de H0 ar putea transforma modelul acesta intrunul CFR ? Merita?
http://shop.nmj.no/product_info.php?products_id=3113&osCsid=411