060-DA la scara 1.20

piciu

Active Member
11 Noiembrie 2007
105
2
Galati
LOCATION
Galati
in curand voi incepe constructia modelului 060-DA LA scara 1.20.cine are planuri sau poze cu modelul si are posibilitatea sa mi le posteze aici as fi recunoscator.multumesc.eu am ceva planuri dar niste poze mai de aproape ale masinii reale mi-ar fi de ajutor. :wink:
 
@piciu : Ambitios proiect, numai bine iti urez !
Pe de alta parte de ce scara 1 /20 ?
De ce nu 1-22.5 adica scara G , asa ai putea lua material sine de pe G, la 45 mm ...Ai avea avantajul scarii deja standardizate, si exista colectii in Ro pe G ...
Oricum te felicit de curaj si...munca !Vezi posturile pe forum cu O60-DA ,...
 
korekt...e si asta o posibilitate la 1.22,5 adik G.multumesc ptr incurajari.sper sa ma apuc de ea cat mai repede.oricum vreau sa iasa ca la carte asa k voi avea de munk la ea.poate cu noroc si sanatate sa o pot termina pana la sf anului.este ceva de munk mai ales la roti unde trebuie matritza etc.
 
Matrita la roti? de ce ?
 
pai rotile trebuiesc turnate..nu?au spite.si dak reusesc sa fac matrita o sa imi vina usor sa le torn din antimoniu.dak poti sa imi dai alta solutie in afara de turnarea lor atunci ar fi super.
 
Sal'tare

Felicitari si spor la lucru.Rotile se pot face si prin strunjire, dupa care frezarea spitelor, si daca e nevoi o finisare tot a spitelor cu o pila subtire. Dar si turnarea este o posibilitate. Forma se poate face foarte usor din nisip.
 
turnarea in aluminiu suna desstul de bine.reprezinta solutia cea mai buna pentru imitarea realitatii,dar cred ca ai foarte mult de munca.dar daca te descurci cu asta de ce nu...eu am testat prima varianta (plexiglass) si a iesit cam asa,ireale dar ceva mai usor de facut
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2547&start=60
 
ludmila a spus:
sau poti cumpara roti la scara G,ca piese de schimb,ce model doresti,de la un magazin din Germania.
si magazinul...care e?
 
Referitor la roti si la Timisoara se intampina aumite dificultati, deocamdata problema este in studiu. Pentru obtinerea formelor complexe sunt valabile doua posibilitati: turnarea din diferite aliaje (as recomanda zamak) sau prelucrarea pe un centru digital. Depinde de gradul de detaliere care se doreste a fi obtinut, pentru ca la anumite procedee nu se poate obtine curbura specifica spitelor decat prin prelucrare manuala ulterioara. De asemenea depinde de materialul din care se confectioneaza reperele.

O alt subiect de discutie este la gradul de detaliere al machetei, nu atat pe partile vizibile (pentru ca la scara G este evident necesara) ci pentru partile invizibile. In discutiile de pe aici s-a analizat necesitatea de a detalia componentele motorului su posibilitatea de extragere a carcasei pentru vizualizare, precum si posibilitatea de a detalia diferite alte componente ale boghiului care pentru scari mai mici sunt complet ignorate. De asemenea la confectionarea cutiei, in functie de materialele utilizate se poate merge pe o structura de ranforsare identica celei reale sau pe ignorarea componentelor din structura mai putin vizibile.

Oricum felicitari pentru initiativa, noi am estimat o durata chiar mai mare de "productie"; Aceasta loko este deosebit de frumoasa (mai ales pentru noi care ne-am obisnuit cu ea) si merita construirea unor exemplare la o scara care sa permita suficiente detalii.
 
Poti comanda si de la PIKO prin www.trennet.ro

http://www.piko.de/produkt_db/check.php?page=shop&grand_id=3&parent_id=23&sss=201&action=search&pagenum=3

Spor la treaba
Marius