Referitor la roti si la Timisoara se intampina aumite dificultati, deocamdata problema este in studiu. Pentru obtinerea formelor complexe sunt valabile doua posibilitati: turnarea din diferite aliaje (as recomanda zamak) sau prelucrarea pe un centru digital. Depinde de gradul de detaliere care se doreste a fi obtinut, pentru ca la anumite procedee nu se poate obtine curbura specifica spitelor decat prin prelucrare manuala ulterioara. De asemenea depinde de materialul din care se confectioneaza reperele.
O alt subiect de discutie este la gradul de detaliere al machetei, nu atat pe partile vizibile (pentru ca la scara G este evident necesara) ci pentru partile invizibile. In discutiile de pe aici s-a analizat necesitatea de a detalia componentele motorului su posibilitatea de extragere a carcasei pentru vizualizare, precum si posibilitatea de a detalia diferite alte componente ale boghiului care pentru scari mai mici sunt complet ignorate. De asemenea la confectionarea cutiei, in functie de materialele utilizate se poate merge pe o structura de ranforsare identica celei reale sau pe ignorarea componentelor din structura mai putin vizibile.
Oricum felicitari pentru initiativa, noi am estimat o durata chiar mai mare de "productie"; Aceasta loko este deosebit de frumoasa (mai ales pentru noi care ne-am obisnuit cu ea) si merita construirea unor exemplare la o scara care sa permita suficiente detalii.