ÖBB: raminem fara cale ferata?

Clouseau

Active Member
27 Februarie 2008
237
0
Austria
LOCATION
Austria
Dupa cum se citeste in stiri, pe linga scandalul recent al ÖBB-ului este vorba si de inchiderea majoritatelor liniilor secundare sau regionale (este vorba de 1/3 tuturor liniilor ÖBB, cum se auzea azi dimineata in radio).
Daca asa merge mai departe, putem sa luam ramas bun de la caile ferate.

:cry: :cry: :cry:

http://www.news.at/articles/0939/30/251613/geraet-oebb-bahn-neben-spitzelskandal-streckenkahlschnitt

http://derstandard.at/1252771855301/Heute-Aufsichtsrat-OeBB-duennt-Schienennetz-aus
 
Pai din ce se vede pe acolo sint chestii politice , exista si interese pt. vinderea celor 1600 km de linii secundare si inguste . Asa ca interesele sint foarte mari in a acapara fiecare cite un circuit turistic . Din ce reiese de acolo este vorba de o suma foarte mare de bani ( 1mlrd. euro )
Asa ca OBB nu mai investeste nimic pina nu se lamureste treaba cu vinzarea circuitelor turistice .
Vad ca si OBB disponibilizeaza 20% din personal , asta datorita faptului ca infrastructura lor este complet automatizata , si sper sa nu existe vreunul pe acolo care sa produca vreo deraire cum s-a intimplat pe la noi , de am ajuns sa aiba loc ziua si deraierea.
 
S㒠înţelegem c㒠liniile marcate cu verde pe harta din al 2lea link sunt propuse pentru închidere? Nu totţi suntem chiefinspektori sau nemţi, s㒠înţelegem ce scrie acolo.

Paertea bun㒠e c㒠pă’să’rile dă’ună’toare culturilor agricole şi că’ilor ferate de la noi vor da fuga acolo, deci exist㒠speranţa s㒠mai avem şi noi că’i ferate în Rep. Bananoer㒠Română’.
 
Clouseau a spus:
Dupa cum se citeste in stiri, pe linga scandalul recent al ÖBB-ului este vorba si de inchiderea majoritatelor liniilor secundare sau regionale (este vorba de 1/3 tuturor liniilor ÖBB, cum se auzea azi dimineata in radio).
Daca asa merge mai departe, putem sa luam ramas bun de la caile ferate.

:cry: :cry: :cry:

http://www.news.at/articles/0939/30/251613/geraet-oebb-bahn-neben-spitzelskandal-streckenkahlschnitt

http://derstandard.at/1252771855301/Heute-Aufsichtsrat-OeBB-duennt-Schienennetz-aus

Din unele surse destul de credibile, OBB a facut o investitie foarte riscanta unde a pierdut ceva bani. Investitia este facuta dincolo de ocean unde-va prin America de Sud. De aceea au renuntat sa mai achizitioneze CFR -MARFA si sunt pe punctul de-a fi preluati de catre DB care doreste sa se xtinda in Europa incat sa devina un concern European ! DB este in colaborare cu SNCF
 
baietii astia de la google mai au de dus translate-ul la meditatii de germana... in fine, din ce am inteles acum, care e scandalul? au tinut o evidenta a celor care lipsesc mult si a situatiei familiei pentru a face disponibilizari? referitor la linii, mi se pare mie sau se plang de calitatea infrastructurii pe anumite sectoare?! cum o arata o linie dintr-aia...?

referitor la disparitia trenurilor, e inevitabila si cam numai prin europa a supravietuit (ca evolutie si dezvoltare). nu ofera nici viteza transportului aerian, nici volumul celui maritim, nici mobilitatea celui rutier... si atunci ce caracteristica a mai ramas pentru trenuri? e o realitate cruda...
 
manlif2_0 a spus:
baietii astia de la google mai au de dus translate-ul la meditatii de germana... in fine, din ce am inteles acum, care e scandalul? au tinut o evidenta a celor care lipsesc mult si a situatiei familiei pentru a face disponibilizari? referitor la linii, mi se pare mie sau se plang de calitatea infrastructurii pe anumite sectoare?! cum o arata o linie dintr-aia...?

referitor la disparitia trenurilor, e inevitabila si cam numai prin europa a supravietuit (ca evolutie si dezvoltare). nu ofera nici viteza transportului aerian, nici volumul celui maritim, nici mobilitatea celui rutier... si atunci ce caracteristica a mai ramas pentru trenuri? e o realitate cruda...
disparitia trenurilor...sper ca glumesti..... :(
 
manlif2_0 a spus:
... si atunci ce caracteristica a mai ramas pentru trenuri? e o realitate cruda...
Poate tarifele mai reduse? Lipsa poluarii? Capacitatea de transport pe uscat? Degrevarea traficului rutier in zonele pre-urbane prin preluarea numarului urias de navetisti? Si sa nu uitam de trenurile de mare viteza care-si extind traseele..