Rivarossi

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ca modelele arata bine, au multe detalii adaugate si nu gravate, ca plasticul este colorat in masa sau vopsit sau ca totul este din metal sunt lucruri care incanta ochiul si pot da nastere la multe comparatii intre producatorii aceluias model.

A incercat cineva sa compare fotografii ale modelului real cu cel produs de un fabricant de modele?

A pus cineva sublerul pe un model la scara ca sa compare dimensiunile cu dimensiunile reale?

Nu intreb ca sa intreb dar am vazut multe afirmatii pe forum, atunci cand era prezentat un model de vagon sau locomotiva, ca, desi foarte frumos si cu o multime de detalii aplicate, nu prea sau nu are legatura cu realul.
Ori dimensiunile de gabarit nu corespund, ori culoarea nu este corecta, ori detaliul de fereastra nu este real deoarece imita alama si trebuia sa imite lemnul si cate si mai cate.

Daca vrem sa ne lansam in discutii comparative legate de un model produs de mai multe firme, pe langa cat de frumos sau nu este, ca sa avem o comparatie corecta trebuie luate in seama si cele de mai sus.

Daca nu totul tine de gust, preferinta, obisnuinta sau subiectivism.

:cafea:
 
In revista MIBA exista in fiecare numar un test, din pacate nu am gasit pt. Rivarossi Br 58.

In testul de mai jos sunt date comparative intre locomotiva reala si modelul 1:87
http://www.miba.de/testen/maeae814.htm
 
Salut ,
In Miba 3/2008 este acel test .Pagina 20-23.
Daca Miba nu a actualizat site ul lor cu teste ,pot face un scan sau poza cu aceasta tabela pentru BR58 Riva.
 
Ca veni vorba de comparatii: tine-ti cont ca modelul Roco este replica unui G12 badez(inmatriculat la DRG de la 58 201 la 58 318) pe cind Rivarossi a reprodus un G12 prusac(inmatriculat la DRG de la 58 1001 la 58 2143).Diferentele constructive nu sint majore dar trebuie avute in vedere . Spre ex. versiunea prusaca are doar 3 domuri.Pt comformitate trebuie spus ca a existat si G12 saxon si G12 Wurttemberg .
http://de.geocities.com/rolf142bilder/058.htm
 
Mircea, nu SEAMANA ci ESTE :)

G12 a fost prima locomotiva standard, inainte sa sune ora locomotivelor standard (Einheitsloks) in anii 1920... cum s-a scris, a fost construita de mai toate administratiile cailor ferate imperiale din acea vreme, cu excepta notabila a Bavariei...
 
Cam asa ar trebui sa arate dracovenia de la Rivarossi, sper sa merite efortul ;-)
 
Azi am intrat in posesia unui exemplar BR 58 RIVAROSSI.Cand am deschis capacul cutiei mi-a picat fatza pe jos... :x :x :x
Detalii extrem de fin realizate, metal cat cuprinde, bavuri lipsa,te poti uita cu lupa linistit
Poze in weekend.
 
Cred ca este cu mult peste cea de la Gutzold si la fel peste multe aburoase Fleischmann. Iata cum se prezinta bijuteria:
 
Si un semi-profil fatza:

la o privire mai atenta se poate observa cupla metalica functionala.la fel si tampoanele! :aplauze: