Automotoare seria 78-750

didinul

Active Member
1 Iun 2008
63
0
Sighisoara
LOCATION
Sighisoara
#46
752 la 29 iunie 2008 - Depoul Brasov:
E Brasov dar nu in depou ci in curte la Marub. Tot acolo mai bine cunoscatorii de astfel de automotoare (printre care nu ma numar) pot observa cateva unitati "scurte" de Malaxe, aflate in stare jalnica, despre care habar nu am ale cui sunt si ce cauta acolo.
 

victorian

Well-Known Member
21 Oct 2007
2.227
1
Constanta
LOCATION
Constanta
#47
752 este automotorul care a reprezentat (impreuna cu altele) CFR in 1996 la festivitatea organizata in cinstea a 150 de ani de la infiintarea cailor ferate maghiare (MAV).

Dupa cum puteti vedea, este inca in schema originala de vopsire albastru/bej.

In plus, este capul de serie al automotoarelor 750 produse de Malaxa (751 fiind altceva, anume un automotor produs de Ganz si montat la Astra/Arad, deci un frate bun de-al lui "Arpad").

Cum spuneam deci, 752 este o masina cu adevarat "istorica"! Doar ca nu pare prea bine ingrijit in ultimii ani...
 

cristiCFR

Well-Known Member
19 Iun 2007
944
0
30
Timisoara
tren.transira.ro
WEBSITE
http://tren.transira.ro/
YAHOO
pitcristian
LOCATION
Timisoara
#48
Salut victorian ,
De fapt 753 este primul care a fost predat la CFR
752 a fost predat dupa 753 datorita unor intarzieri.

O sa ii vina si lui randul la reparatii cat de curand :wink:

In momentul de fata sunt finalizate 716+757 care fac teste peste teste , din cate stiu vor pleca pe regionala CFR Iasi.
In lucru sunt 781 si 779.
 

Dr2005

Well-Known Member
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
#51
Odata cu inchiderea sezonului estival, au revenit automotoarele Malaxa clasa 78 pe ruta Constanta - Mangalia.
Sa il privim pe 78-0771-2:














Sa vedem cateva cutii de osie, ce inca poarta inscriptia ,,MALAXA":






Urcam? :)
Am ramas socat (in sensul bun al cuvantului)... in locul scaunelor de plastic (pe care ma asteptam sa le gasesc in interior, asemeni celorlalte automotoare de acest tip aflate in circulatie), 771 avea banchete de 2 locuri, tapitate si destul de confortabile :confused: !


 

dan70

New Member
5 Oct 2008
11
0
Brasov
LOCATION
Brasov
#53
Buna,
In sfirsit, cuplul 716-757 a plecat din MARUB, la Suceava.
In ultimul timp, am fost prin delegatii.
Luni ajung la birou.
O sa incerc sa atasez nist poze cu aceste doua automotoare.

Numai bine,
Dan Staneasa
 

dan70

New Member
5 Oct 2008
11
0
Brasov
LOCATION
Brasov
#59
Buna,

Alte poze cu S700 si S900:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


O observatie:

Chiar daca s-a realizat o modernizare cu motor si transmisii noi,
vitezele de exploatare pentru S700 si S900 se mentin: 80 si 70Km/h.
Din cauza mecanismului de rulare, bineinteles.

Cu bine,
Dan
 

victorian

Well-Known Member
21 Oct 2007
2.227
1
Constanta
LOCATION
Constanta
#60
Multumim frumos pentru poze, Dan!

Trebuie sa recunosc ca schema asta de vopsire "delfin" pe albastru nu da asa de rau pe automotoarele 750/1000, potrivindu-se pe formele lor rotunde. Doar cu observatia ca pe lateral, pata aia mare de culoare albastra sugereaza schema "albastra" de vopsire a vagoanelor de acum 15 ani.

Aceste automotoare, exceptand cele doua "cutii" patratoase aparute pe botul masinii, (care nu stiu ce reprezinta) pot spune ca arata multumitor.

In schimb, pe automotoarele de tip vechi, la carcasa aceea dreptunghiulara, schema "delfin" si inca in culorile verde/galben de inspiratie batraciana mi se pare ca e in mod cert o nereusita.

Nu ma pot pronunta asupra modernizarilor tehnice realizate, care probabil erau necesare, insa judecand strict dupa aspectul lor exterior, as fi preferat sa le lase toate masinile in culorile si schemele lor initiale fara modificari!