Trix / maerklin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@rally

cand vorbeam despre respectul dealerilor ma refeream cu totul la altceva(gen
adaos 30% pe pretul de site la produsele roco,sau skimbari de pret de pe o zi pe
alta sau plata in avans,procentaj din valoarea totala a unui produs pe care nu stii
daca o sa il ai vreodata)
pai Rudi zise ca ii cad rau perele...asa ca vezi ce mere iti alegi :D
 
Buna seara,
Vad ca v-ati incins dupa atitea beri.Eu mi-am pus un cognac ca sa incerc sa fiu cool :lol:

Uneori cind stau pe buda si ma uit prin cataloage,imi pare rau ca nu sint pa Maerklin dar doar din cauza ca au unele modele pe care tare mi le-as dori si altii nu le prea au.Numai uneori.

Nici o firma nu detine adevarul absolut si va incurajez calduros sa nu faceti greseala pe care am facut-o eu si sa imi dau singele pentru nu stiu ce firma.Fiecare are partea sa buna,fanii sai,modelele destinate unui anumit target.

Cei care doresc orice extensii Maerklin pot comanda prin Magazinul de la Cluj(contact pe www.trenashobby.ro) daca nu sint produsele pe stoc si daca aveti afinitati pentru Maerklin.
Si Piko au modelele lor bune si rele.BR 94 este unul dintre cele mai uluitoare pe care le am in colectie,vorbesc serios!

Totul e o chestiune de optiune si obsesie iar o mare parte de adevar sta si in faptul ca multi dintre noi au avut Piko in copilarie si isi doresc aceste modele.O vizita la psihanalist rezolva dilema. :D

Discutiile despre producatori pot continua la infinit,putem sa ne incingem,sa fim patimasi,e ok.Dar adevarul e intotdeauna la mijloc si totul e o chestiune de optiune.
N-as merge pe ideea costurilor.2locomotive de la firma X cumparate in urma cu doi ani pentru ca erau mai ieftine ca altele pot provoca repulsii si regrete cind,intr-o noapte tocmai ai cistigat la loto si ai vrea sa-ti cumperi...Chiar asa,oare ce sa-ti cumperi?
Am terminat cognacul,trec si eu pe bere :D
 
@Sandy,ai dreptate ,fiecare firma are modele bune si rele ,sau ieftine si scumpe.Pe mine ce ma deranjeaza cel mai mult este sistemul invechit de alaltaieri!!! Si ce m-a deranjat cel mai mult este aroganta lui Märklin fata de ceilalti producatori.Un dealer mi-a povestit odata ca a venit un reprezentant Märklin la el si a cerut ca sa plaseze produsele "concurentei" in spate de tot,si Märklin in fata,deci daca intra cumva o bunica care vrea sa cumpere un start set pentru nepot ,sa vada prima data Märklin.Asa ceva este o porcarie in ochii mei !!!De ce arvea nevoie Märklin de asa ceva? Ei bine ,de atunci a trecut ceva timp,dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru.
 
Marklin este unul din cei mai vechi fabricanti de trenulete si aici este si dosul medaliei: fiind atat de vechi trebuie sa ramana conservativ pentru a nu "dezamagi" pe colectionari.
Dupa mine sistemul AC nu are nici-o sansa sa se dezvolte in Romania deoarece colectionarii vechi pe care se bazeaza cei de la Marklin lipsesc cu desavarsire.

Sfatul meu pentru incepatori este sa nu faca situatia mai complicata prin a alege sistemul Marklin AC decat daca:
-doresc sa faca un traseu cu inclinatie ridicata care sa imite o cale ferata cu cremaliera (asta referitor la bumbi de pe traversele Marklin)
-doresc sa foloseasca locomotivele si la la bucatarie pentru taiat pizza (asta referitor la mega-buza bandajului rotilor)
:D
Din cateva sute de vagoane care le am cred ca vre-o 3 sau 4 sunt Marklin pentru ca varianta respectiva nu se gaseste la alti producatori.
Nicu
 
baieti, hai sa nu dam cu pietre...

pe Maerklin, cum era cazul cu Trix Express, il handicapeaza sistemul roata - sina vechi... si peste asta nu se poate trece atata timp cat peste 70% din clientii pietei germane cer mai departe sa mearga cu locomotive din 1948 incoace... :(
 
CFRmarfa a zis:

doresc sa foloseasca locomotivele si la la bucatarie pentru taiat pizza (asta referitor la mega-buza bandajului rotilor

Cand ajung acasa(acum is la munca) ,o sa postez cateva fotografii ale rotilor unei BR 152 Maerklin Hamo care are rotile ok--NU sunt "pizza cutters" :-? :-?
E adevarat,e un Hamo mai nou si se vede.
Marius.
 
tot ii zic aia de la DB "Holzklotz", tu poti sa-i spui "Eisenklotz"

cu ea o sa spargi geamul la masina cand vei uita cheile inauntru si tot nu va avea nimic! :)
 
Horia_Radulescu a spus:
tot ii zic aia de la DB "Holzklotz", tu poti sa-i spui "Eisenklotz"

cu ea o sa spargi geamul la masina cand vei uita cheile inauntru si tot nu va avea nimic! :)
Eventual poti folosi in loc de ciocan ,de batut cuie in perete :fluierat:
 
Pentru informarea celor nefamiliarizati cu produsele TRIX / Maerklin am facut azi citeva fotografii la o locomotiva TRIX, Br 185 , ce provine dintr-un start set.

deoarece modelul Br 185 este arhicunoscut, am dat atentie doar detaliilor.

Pentru inceput, vreau sa reamintesc faptul ca acesta este un model Hobby, este prezentat in diferite variante de vopsire atit la TRIX cit si la Maerklin (de fapt pe toate modelele este prezenta sigla Maerklin, la modelele Trix aceasta este acoperita cu un autocolant TRIX. )

Carcasa si sasiul sunt din metal turnat, motor cu volanta, Lumini cu LED smd (galben), doar fata, nu are lumini rosii in spate, dar cu un pic de munca acestea se pot monta ulterior :lol:

Din pacate Nu are cuple scurte :(
in functie de varianta are mufa NEM 652 pt. decodor sau decodor cu compensare de sarcina incorporat.In partea centrala sub sasiu are loc pt. difuzor, in cazul in care se doreste montarea unui decodor cu Sound :D

Rotile sunt foarte bine realizate pt. un model Hobby, :


Sunt multe detalii de plastic, atasate din fabrica, acestea mai bine realizate decit multe alte modele care costa dublu fata de acest model:


Pantografele sunt de o calitate deosebita, filigrane si foarte rezistente, atit doar ca nu au conexiune electrica, dar acest lucru este usor de remediat




Anumite variante au 4 pantografe (2 inguste dupa norma SBB , 2 standard)

Locomotiva este foarte puternica, are tractiune pe toate osiile.partea mecanica fiind identica cu a locomotivei "Hercules " de la acelasi producator.

In ceea ce priveste preturile. pretul maxim de lista este de 109 euro , pt varianta AC.Modelele cu inmatriculari private sunt deseori la oferta cu cca. 60 euro :D ( in varianta DCC digital cu decodor incorporat)Cu 130 euro (pret de lista) se poate achizitiona un start set analog, ceea ce mi se pare cea mai convenabila optiune, vagoanele din set sunt din categoria "profesional" :D
 
Mda...este un model hobby simpatic :D
Cine vrea o varianta profi (mai fina,mai perfect realizata si mai silentioasa,dar mai scumpa.....alege modelul de la Roco). Este, ca sunt rau ? :D
 
Rudi,

am 2 locomotive din aceeasi clasa, sa stii ca ruleaza foarte silentios, evident ca nu ca un roco profi, dar totusi locomotivele "torc" si in realitate, iar trixurile din categoria lui br185 suna chiar bine, imi place sunetul "electric" pe care il produc la viteza ceva mai mare.
 
OK ,OK doar am spus ca este simpatic modelul.Asa erau mai demult si locomotivele "profi" la Märklin ,dar la alte preturi :evil: .Ca model hobby este cu totul in ordine.
Sunt cu totul de acord ca exista si modele hobby,indiferent de la care producator.Nu fiecare are multi bani la dispozitie