- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
cosmin,
In cazul tau inseamna ca nu poti trece trenurile de pe o linie pe alta fara sa faci manevre, asta in cazul in care mai ai niste macaze pe la capete.
Gandeste-te la scenariu: un tren intra in gara si opreste la peron, trenul de pe exterior.
Tot atunci vine, din celalalt sens celalalt tren, care nu opreste, si vrea sa iasa, pentru urmatoarea tura, pe exterior.
Cum executa manevra daca nu ai, cel putin, o dubla jonctiune. Eu sustin ca trebuie doua deoarece trenul din gara, cel stationat, v-a trebui sa intre pe interiorul buclei la urmatoarea tura.
In cazul tau inseamna ca nu poti trece trenurile de pe o linie pe alta fara sa faci manevre, asta in cazul in care mai ai niste macaze pe la capete.
Gandeste-te la scenariu: un tren intra in gara si opreste la peron, trenul de pe exterior.
Tot atunci vine, din celalalt sens celalalt tren, care nu opreste, si vrea sa iasa, pentru urmatoarea tura, pe exterior.
Cum executa manevra daca nu ai, cel putin, o dubla jonctiune. Eu sustin ca trebuie doua deoarece trenul din gara, cel stationat, v-a trebui sa intre pe interiorul buclei la urmatoarea tura.