Vagon cu caldare pentru incalzirea trenurilor.
Model realizat de la 0 de catre Lucian.
vagon MAV
poza de pe forum.index.hu
Si aici in imaginea 34 vagonul Sarbesc:
Aceste vagoane de incalzit au fost construite la Weitzer-Arad in anul 1898 pentru Caile Ferate Sarbe de Stat si pentru MAV. Aveau lungimea peste tampoane de 10.250 mm, lungimea cutiei de 7.570 mm si ampatamentul de 5.400 mm.
Nu stiu cum si in ce an au ajuns aceste vagoane in parcul CFR, cert e ca in anii 1970 un astfel de vagon stationa in Bucuresti Basarab, e vagonul pe 2 osii de care pomeneste Serban.
Vagon CFR In vopsirea albastra din anii 1950. Sursa pe poza.
Si in vopsirea verde din 1968. Sursa pe poza.
Inca nu stiu in ce perioada sa le incadrez. .
Model realizat de la 0 de catre Lucian.
vagon MAV
poza de pe forum.index.hu
Si aici in imaginea 34 vagonul Sarbesc:
Aceste vagoane de incalzit au fost construite la Weitzer-Arad in anul 1898 pentru Caile Ferate Sarbe de Stat si pentru MAV. Aveau lungimea peste tampoane de 10.250 mm, lungimea cutiei de 7.570 mm si ampatamentul de 5.400 mm.
Nu stiu cum si in ce an au ajuns aceste vagoane in parcul CFR, cert e ca in anii 1970 un astfel de vagon stationa in Bucuresti Basarab, e vagonul pe 2 osii de care pomeneste Serban.
Vagon CFR In vopsirea albastra din anii 1950. Sursa pe poza.
Si in vopsirea verde din 1968. Sursa pe poza.
Inca nu stiu in ce perioada sa le incadrez. .