Trenul ăla de Halmeu e tren lung, pe la Paşcani şi petroşani deja trenurile au un singur vagon, iar pe la Bucureşti încă sunt cu 3 vagoane. Basarabul are o linie plină cu 26/36-16 şi 20-54/55 (din acestea din urmă mai circulă foarte puţine) expirate, iar în Griviţa s-a umplut o linie cu 20-76, 21-76, 21-86 şi 21-70 expirate de mult timp (că 21-80-urile, unele expirate din 2002 (!) şi 20-76-urile au fost mutate în Ploieşti, în locul vagoanelor vechi, care vagoane vechi au mers în depou şi sunt chelite acolo, departe de ochii indiscreţi; odată cu închiderea liniei de Măneciu cele două TE-uri care făceau pe acolo, deşi erau ca noi, au ajuns la casat în Basarab). Ă
Ĺži la dormitoare e la fel, sunt peste 15 vagoane de dormit la gard (chelite bine, fără geamuri, mânere la uşi şi capace la cutiile de osie), inclusiv cele 3 MU-uri.