In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Da, am observat si eu aparatoarea de pe roata din fata de la Roman Diesel. Din fericire acel detaliu se poate scoate extrem de usor, ceea ce am si facut. Cat despre semnalizatoare ... e cam greu de slefuit si apoi de fabricat piese identice pentru toate cabinele de Romica ....ma mai gandesc .
La ROMAN-urile lucrate de mine (vopsite, inmatriculate) le-am razuit semnalizatoarele de jos, mai intai cu o pila dreptunghiulara fina, apoi cu smirghel de apa. Este migalos procesul, trebuie atentie pentru a nu scapa pila pe alaturi . Pentru asta, izolez cu banda de hartie in jur, acolo unde am dubii si stiu ca exista posibilitatea de "a scapa in lucerna". Apoi , din stiren de 0,5 mm se fac semnalizatorele . Fiind subtire, se muleaza (in prealabil) usor pe coltul cabinei. Mai avem un coleg , @KAT , care a reusit performanta de a scurta cabinele, in varianta cea mai scurta, de la Herpa avand doar medie si lunga.
Si acum privind imaginile cu gunoierele, imi dau seama ca eu nu am montat nicio oglinda la ale mele...
Pun imaginile cu tipul de cabina scurta de "Saviem" in termen manivelistic. Am avut modelul pe unul din modulele CFB la ultima intalnire de la Muzeul CFR.