Conversie vagon marfa acoperit pe 2 osii, CFR tip HTB, ep 3, vagon de provenienta CCCP.
Am cumparat un model kit de la SDV Model.
Kit-ul reprezinta un vagon cehoslovac de tip HTB.
Conține piese din plastic gata vopsite, cinematică, osii din plastic, gravuri metalice, greutăți (3 piulite) și decaluri.
Pentru conversia in model CFR trebuie sa pun doar inscriptii romanesti. La cutie nu voi face nimic. O sa caut niste osii cu spite din metal. Vagonul o sa fie inmatriculat CFR ep 3.
Despre vagonul real, ajutor de la google translate
Vagoanele HTB "model 1875" (vagoane cu comandă guvernamentală) au fost produse în masă de fabricile interne și au fost cel mai comun tip de vagon acoperit până în anii '30. ultimul secol.
Teplushka este un vagon pentru transportul de persoane sau cai. Capacitatea standard a unui vagon teplushka bazat pe HTB este de 40 de persoane sau 8 cai (sau 20 de persoane + 4 cai).
Am cumparat un model kit de la SDV Model.
Kit-ul reprezinta un vagon cehoslovac de tip HTB.
Conține piese din plastic gata vopsite, cinematică, osii din plastic, gravuri metalice, greutăți (3 piulite) și decaluri.
Pentru conversia in model CFR trebuie sa pun doar inscriptii romanesti. La cutie nu voi face nimic. O sa caut niste osii cu spite din metal. Vagonul o sa fie inmatriculat CFR ep 3.
Despre vagonul real, ajutor de la google translate
Vagoanele HTB "model 1875" (vagoane cu comandă guvernamentală) au fost produse în masă de fabricile interne și au fost cel mai comun tip de vagon acoperit până în anii '30. ultimul secol.
Teplushka este un vagon pentru transportul de persoane sau cai. Capacitatea standard a unui vagon teplushka bazat pe HTB este de 40 de persoane sau 8 cai (sau 20 de persoane + 4 cai).