Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Gam3 a spus:
409 61 53 19-90 014-2 RO-CFR CALATORI A10
Poate 10-90. Oricum, un vagon foarte inconfortabil... nu îl recomand nici celor mai sado-masochişti dintre voi. De când circul㒠aşa ceva pân㒠la Viena?!


Problema scaunelor s-a rezolvat de la seria 10-90.1, care a primit fotolii reglabile electric ca şi 10-91 şi 10-70.1.

Dintre vagoanele salon produse de Astra Arad, apte de trafic internaţional (apte de-adevă’ratelea, nu ca 21-86) sunt doar 10-70, 10-90, 10-90.1 şi 10-91. Desigur, s-ar putea gă’si destule 10-91 pentru internaţionale, dar oficialii din MT nu merg la vagonul de dormit. Aşteptă’m s㒠pun㒠Y-uri şi 71-80-uri pe Dacia, s㒠fie tacâmul complet :twisted:
Horia Ră’dulescu a spus:
din informatiile de care dispun, in "Dacia" partea romana ar trebui sa asigure un procentaj de 50% de locuri la clasa a II-a in vagoane salon
Cine ar impune o asemenea regul㒠tâmpită’? în plus, vagoane salon multi-tensiune nu exist㒠la CFR (decât dac㒠or fi lă’sat vechile convertizoare pe 20-76 şi 20-83, deşi e puţin probabil, având în vedere câte surse de la ICPE-SAERP a tot cumpă’rat Griviţa), oricât s-ar chinui unii s㒠picteze 61 peste 53 la 21-76, 21-86, 89-86, 21-87.
 
buna Dragos,

nu exista nici o fisa.

UIC organizeaza in fiecare an o conferinta internationala, al carei rezultat este noul plan/orar de circulatie european, care intra intotdeauna in viguoare in jur de 10 decembrie, concomitent in toate tarile europene.

fiecare operator national isi expune doleantele si opiniile, unele trenuri se retrag, altele se modifica, vagoane-curs dispar sau apar.

este normal ca in orice tren de rang superior publicul calator sa poata alege liber intre vagoane cu compartimente si salon si CFR Calatori este printre putinele companii europeene care nu propune deloc la international clasa a II-a salon.

daca as circula cu "Dacia" as prefera de 1000 de ori salonul, cel putin pe bucata Viena-Curtici :D opinie strict personala, bazata pe experienta mea de aici, care nu trebuie generalizata...

poate ca in urma acestei recomandari UIC avem "inflatia" de 21-76/86/87 care devin acum ca prin minune "61"... :roll:
 
HR a spus:
daca as circula cu "Dacia" as prefera de 1000 de ori salonul, cel putin pe bucata Viena-Curtici
Dup㒠ce o s㒠vezi diferenţa de confort între salonul românesc şi compartimentatul românesc, nu cred c㒠o s㒠preferi şi a doua oar㒠salonul. E drept, vagoanele salon produse de Astra sunt mai confortabile decât toate ,,moderniză’rile" (a se citi cârpelile) fă’cute pe la Griviţa, Paşcani, Cluj şi Braşov dar... nu ştiu ce gabarit ai tu, c㒠eu la 85 de kile nu prea încap într-un 21-86 :lol: , cu atât mai puţin pentru 20 de ore. Dac㒠ar fi saloane cu 3 scaune pe rând (şi la clasa a 2a) nu aş avea nimic împotrivă’, mai ales c㒠designul interior de 21-76/86 chiar îmi place. Singura problem㒠e cu spaţiul de bagaje, total insuficient dac㒠toţi cei 4 de la o mas㒠( :lol: ) vor s㒠stea o să’ptă’mân㒠în vacanţ㒠la Viena.
în ceea ce priveşte vagonul de clasa 1, nici nu prea ştiu ce s㒠mai spun... mai confortabil e un 21-76/86 decât 10-90 ă’la. Scaunele oricum au aceeaşi dimensiune (mă’car la 21-76/86 sunt mai moi şi mai ai şi mas㒠suficient de mare s㒠încap㒠2 laptopuri la 4 locuri) cu cele de 21-76/86... pă’i aşa, mai bine stau la clasa a 2a, c㒠tot dracul ă’la e şi mai îmi şi ră’mân bani de o cin㒠aleas㒠şi nişte beuturi fine la restaurantul ce circul㒠doar Bucureşti Nord - Budapest Keleti pu..
 
buna (dimineata) Dragos,
şi mai îmi şi ră’mân bani de o cin㒠aleas㒠şi nişte beuturi fine la restaurantul ce circul㒠doar Bucureşti Nord - Budapest Keleti pu

ba chiar doua mese, ca restaurantul circula acum de doi ani incoace chiar pana la Viena (vezi si notele din Wien Westbf. preluate de Florin de pe DSO mai sus) ;-)

problema de comfort se pune cam la fel si la vagonul compartimentat, intre un 21-90 cu inca cinci huidumaci in compartiment si un salon de 21-76/86, macar cel din urma iti ofera mai mult spatiu vizual... e drept ca la 21-90 esti in configuratia 3+0, insa culoarul mai larg si peretele fac ca cele trei scaune sa fie la fel de "ingramadite" lateral ca un salon 2+2...

ca "gabarit" suntem cel putin la fel, am 1m84 si ma chinui sa scad sub 90 de kg ;-)
 
OT
@HORIA
taie din micul dejun...nu minca la prinz...si bea un pahar cu apa inainte de somn...sa-ti treaca foamea...asta pt vreo luna...
si apoi sa vezi cum slabesti...hi hi hi hi hi!!!
sorry pt gluma daca te deranjeaza!!! :D
 
Mai bine scoţi o mă’sea de minte... eu dup㒠ultima am slă’bit de la 88 la 80... desigur, dup㒠o să’ptă’mân㒠de nemâncat şi una de supă’... am pus la loc :))

Scaunele de 21-90 e posibil s㒠aib㒠aceeaşi lă’ţime cu cele de 21-86 & co., îns㒠spaţiul între ele este mai mare (fiind montate şi braţele), de aici şi un confort mai bun al că’lă’torilor.

în ceea ce priveşte vagonul restaurant, în august 2009 nu mergea decât Bucureşti - Budapesta şi retur.
 
buna Dragos,
în ceea ce priveşte vagonul restaurant, în august 2009 nu mergea decât Bucureşti - Budapesta şi retur.

da, insa in planul de iarna 2009/2010 a fost prelungit pana la Viena (de aici si cei "doi ani", orarul 2009/2010 si acum 2010/2011 ;-)
 
11.04.2011
Acceleratul Iasi - Brasov

50 53 20-31 005-3


50 53 19-55 012-3


50 53 20-31 006-1



 
Buna,

Lung tren, probabil in raport cu numarul de calatori :)

Interesant "comfort": la clasa a II-a vagoane "noi" cu Klimaanlage si scaune cat de cat ok, la clasa I climatizare manuala prin geamul larg deschis si scaune cu o tapiserie de 12 ani vechime... Sa tôt mergi cu clasa I...

Macar se poate poza din el pe fereastra ;-)
 
Horia, stai liniştit c㒠nici 20-31 nu-s cine ştie ce... sunt bune, cel mult, de accelerate de navetişti. E frumos s㒠fie afar㒠30 de grade şi în compartimentele de la capete s㒠fie 16, ,,c㒠aşa o face calculatorul", la fel cum e frumos s㒠stai cu genunchii înfipţi în spă’tarul scaunului din faţ㒠vreo 9 ore cât dureaz㒠drumul de la Braşov la Iaşi. Da' au prize de laptop, dac㒠mai ai unde s㒠pui laptopul, c㒠nici genunchii nu poţi s㒠îi ţii cum trebuie acolo.

Vagoane ca AVA200 (21-90) nu cred c㒠se vor mai face... fotolii mari, confortabile, loc pentru picioare, compartimente, climatiuzare... dac㒠le-ar pune şi prize de laptop ar fi vagoanele ideale.
 
Buna Dragos,

Stai linistit, ca dupa 15 ani de utilizare le vine randul la RG si la 21-90 si poate le da prin cap sa le puna prize...
 
Nu te mai poti baza pe nimic la CFR, ieri compunerea acceleratului Iasi - Brasov era : 20-55 ; 19-55 ; 20-55, o compunere buna pentru cei care vor sa dea geamul jos.

http://www.youtube.com/watch?v=Jn0JIgm7NWY
calitate de telefon

Eu in privinta vagoanelor 21-90 nu imi fac probleme, deja unele au intrat la RG si se pastreaza compunerea cu compartimente, probabil vor primi si prize.
Noutatea va fi schema de vopsire.
 
Iasi 16-17 aprilie.

Accelerat 1765 Iasi - Timisoara






Accelerat 1962 Galati - Iasi



Accelerat 1837 Iasi - Timisoara






IC 564 Iasi - Bucuresti




IC 563 Bucuresti - Iasi




Accelerat 1933 Iasi - Cluj Napoca



Personal Iasi Pascani



Personal Iasi - Suceava

 
R461 Bucuresti-Sofia in Gara Giurgiu Nord 25.04.2011






R460 Sofia-Bucuresti in Gara Giurgiu Nord 25.04.2011


 
radem noi de starea minunata a vagoanelor noastre, dar vad ca nici bulgarii nu se dezic, daca ala e rapid 'de export', oare cum o fi personalul ? :p dar cine stie, poate o fi ca la trabant: pe afara de tot rasul, pe dinauntru chiar confortabil (cel putin asa era legenda sau bancul)
desi pe de alta parte am mai vazut cateva poze de la bulgari mai de mult, iar vagoanele pareau chiar ok, ceva mai spalate un pic decat la noi
cam putine vagoane totusi in compunere, oare prefera romanii asa de mult masina decat trenul (ca de mers la vecinii bulgari nu se pune niciodata problema ca nu ar fi doritori)
 
Rapidul ă’la face 3 ore pân㒠la Giurgiu şi vreo 3 ore jumate pân㒠la Ruse... cu duba faci o oră’. Rapidul cost㒠30 RON pân㒠la Giurgiu (probabil e vreo 50 pân㒠la Ruse, c㒠aşa sunt biletele internaţionale). Duba e vreo 15 RON pân㒠la Giurgiu, deci pân㒠la Ruse nu are cum s㒠sar㒠de 30.

Vagonul bulgă’resc e o gioarsă’, un fost vagon de personal de la DB, prevă’zut cu 4 scaune pe rând, cu o tapiţerie ce, cândva, a fost albastr㒠(acum e gri spre negru), iar budele amintesc de personalul de Olteniţa în vremurile lui bune. Åži nici vagonul românesc nu e cu mult mai bun (mă’car acum au pus un 21-80, c㒠nu mai vrea Oborul s㒠împrumute 20-50).
La condiţiile astea (+ toţi navetiştii din Videle care merg cu 5 RON pân㒠la Giurgiu sau Bucureşti, dup㒠caz), cine s㒠mearg㒠cu trenul?
 
R366 nu are vagon de dormit ? In conditiile in care faci 15 ore pana la Budapesta, daca stai pe scaun mai esti in stare de ceva cand ajungi la destinatie ?