Florin mi-a luat-o inainte cu Setra FR-JS 815.
Este vorba de una din masinile cele mai longevive ale SBG si care a fost intreaga viata intr-o stare de intretinere perfecta. Era o S 315 HD in configuratia clasica de trei stele cu 49+1 locuri si a intrat in flota SBG-Bus-Touristik daca imi amintesc bine la inceputul lui 1995.
Rietze a realizat o reproducere la 1/87 aproape perfecta, care a fost vanduta atat prin SBG cat si in programul "normal". Modelul se gaseste si azi relativ usor. Spun "aproape" perfecta pentru ca, desi orginalul era un S 315 HD de prima generatie (cu marcajul "Kässbohrer Setra" intre stopuri), Rietze l-a echipat cu placa cu catadioptrii de generatia a doua ("Setra"):
Iata si originalul aproape nou, surprins de catre subsemnatul la Kehl am Rhein in 1997:
Este vorba de una din masinile cele mai longevive ale SBG si care a fost intreaga viata intr-o stare de intretinere perfecta. Era o S 315 HD in configuratia clasica de trei stele cu 49+1 locuri si a intrat in flota SBG-Bus-Touristik daca imi amintesc bine la inceputul lui 1995.
Rietze a realizat o reproducere la 1/87 aproape perfecta, care a fost vanduta atat prin SBG cat si in programul "normal". Modelul se gaseste si azi relativ usor. Spun "aproape" perfecta pentru ca, desi orginalul era un S 315 HD de prima generatie (cu marcajul "Kässbohrer Setra" intre stopuri), Rietze l-a echipat cu placa cu catadioptrii de generatia a doua ("Setra"):
Iata si originalul aproape nou, surprins de catre subsemnatul la Kehl am Rhein in 1997: