colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
M.D.B.X 100.Probabil plin cu Berea senatorilor. Sau numai reclama si atat :D





 
Si ultimul din seria vagoanelor refrigerante: Manhattan Brewing Co.
La fel si acesta, plin de detalii aplicate :confused:





 
O locomotiva diesel de la Atlas, prima incercata din seria diesel cu 2 capote, locomotiva EMD SD9. Realizata superb, detaliere farte buna, rulaj de exceptie. Nu a necesitat rodaj, foarte silentioasa. Decodor MRC cu sunet. Pret foarte bun.












 
Atlas EMD GP9 Torpedo Tube. La origine avea decodor NCE, inlocuit cu un decodor cu sunet MRC. Rulaj foarte silentios, in analog nu se aude nici de la 30-40 cm distanta, la orice viteza, minima sau maxima. Culorile cam tipatoare, sper ca dupa o patina mai agresiva sa ajunga sa semene cu o locomotiva reala. Boghiele argintii au detalii la greu dar nu se evidentiaza din cauza monocromiei si a vopselei lucioase folosita. Dupa o patinare voi reveni cu poze.









 
De, au pus si ei buteliile de aer comprimat pe unde au apucat. Tractand garnituri lungi e normal sa aiba un consum mai ridicat de aer pentru franare. Dupa ce o sa o murdaresc bine de tot, o sa arate okay. Sant multumit tare de rulaj, e silentioasa rau de tot. Trebuie sa fac proba sa vad si cat trage dupa ea, tinand cont ca e relativ mica. :D
 
Am tot incercat sa mai pun poze, da nu pot, ma arunca afara. Ori de aici e buba ori de la photogaleata cand ataseaza pozele. De scris se poate scrie, dar nu copie link-ul direct si inchide pagina cand dau trimite
 
gamitzu a spus:
De, au pus si ei buteliile de aer comprimat pe unde au apucat. Tractand garnituri lungi e normal sa aiba un consum mai ridicat de aer pentru franare.

Este o optiune ce tine de autonomia dorita pentru masina si difera in functie de operator.
GP9 (ca si GP7 cu care imparte acelasi sasiu) putea sa fie comandata cu doua tuburi de aer comprimat (571.5 mm × 2,590.8 mm) instalate langa rezervoare pe sasiu sau cu 4 tuburi de aer comprimat (304.80 mm × 3,816.35 mm) instalate pe acoperis dar cu rezervoare de combustibil si apa mai mari. Rezervoarele marite nu mai lasau loc pentru "torpile" motiv pentru care acestea sunt catarate pe capota lunga deasupra motorului diesel. Sunt si cazuri de administratii care detin GP9 cu rezervoare mici de combustibil dar au optat pentru butelii pe acoperis, probabil pentru a usura reviziile.
 
Salutare Cataline, mersi de informatii. Ca deobicei pregatit. Masina arata bine pt un diesel mic, ramane sa o vad la tractiune, tinand cont ca nici Atlas nici Kato nu pun cauciucuri de tractiune. La capitolul realizare imi place, da trebuie neaparat patinata, pentru a scoate in evidenta detaliile marunte, care sant la greu, da nu se vad din cauza rosului lucios si a argintiului monocrom. :D
 
GMD 1 CANADIAN NATIONAL de la RAPIDO. Prima cumparata de la ei, arata excelent, realizata foarte bine ca detaliere si mecanica, cu decodor Loksound Select din fabrica. Probabil daca vor mai continua sa mai scoata modele noi o sa mai iau si altele in viitor.










:lautar: :lautar:
 
Din pacate nu. La cele de la Kato se aprind si numerele. Rapido, Athearn din pacate, nu, carcasa e solida si este vopsita. La Kato numerele sant din plastic transparent vopsit, si se pot si inlocui la unele modele, le-au pus extra in cutie. Atlas are numerele iluminate in virtutea faptului ca in trecut au colaborat si au existat modele cu sasiul si motorizarea de la Kato. Acum le fac in China, da au ramas cu unele lucruri bune de la vechea colaborare. Oricum loco e din categoria A+. :D
 
BACHMANN KANAWHA TYPE 2-8-4 BERKSHIRE. Prima locomotiva luata de la Bachmann care are decodor cu sunet Soundtrax din fabrica.Pret bun , calitate buna. in ultimii ani calitatea locomotivelor de la Bachmann s-a imbunatatit simtitor cel putin la cele cu abur (in trecut am avut diesel din clasa Spectrum care rulau bine si erau realizate superb, dar care nu merg digitalizate fara a casapi la greu sasiul)
din pacate si genul acesta de decodor pe care il are : Sound Value SoundTraxx(R) nu vrea sa mearga pe diorama mea, cel mai probabil din cauza inductantei sau a altor fenomene electrice pe care nu am reusit sa le descoper. La fel si cu toate locomotivele de la BLI care au decodoare Paragon 2 in ele. Ele sant deja motivul principal pentru a incepe o alta diorama, de data asta construita cu cartea in fata
:roll:










 
Din seria EMD SD70ACe Heritage de la KATO, 1071 JERSEY CENTRAL LINES. (pe care am continuat sa le vanez cu ardoare)









Si-a primit pe merit decodor cu sunet, despre model numai de bine. Cum zicea si Catalin intr-un post mai demult, voi incerca sa le dotez cu toate oglinzile si barele care sant pe un model real, din kit-uri fotodecupate. Asta sper sa se intampleinainte sa ajung la dioptrii 300 :D :D :D
 
EMD SD70ACe, ce monstru ! Eu am doua deocamdata, sunt foarte multumit de ele, la una mai trebuie decodor si la cealalta mai trebuie facut loc pentru difuzor undeva unde sa se poata auzi .