060 DA

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Sâm Ian 15, 2011 6:04 pm

Imi plac locomotivele astea dar fara suparare vremea lor a trecut sunt bune de expus la muzeu nu bagati bani aiurea in ele..
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Ian 16, 2011 1:43 am

E bine c㒠se mai fac reparaţii majore (RR, RG, RK) la locomotivele C.F.R. Marfă’... m㒠întreb care e rostul lor, având în vedere c㒠societatea nu prea mai car㒠nimic. Probabil doar s㒠aib㒠ce lucra cei de la atelierele de reparaţii (nu m㒠înţelegeţi greşit, nu contest profesionalismul lor, ci managementul companiei)
Apoi... nu pot s㒠nu remarc c㒠C.F.R. Marf㒠nu are deloc o schem㒠unitar㒠de vopsire... locomotivele reparate la Paşcani ies aşa, cele de la Dej ies verzui, cele de la Palas ies altfel, iar cele de BcT iar sunt diferite.
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Dum Ian 16, 2011 7:37 pm

Dr2005,probabil cel ce va lichida CFR Marfa nu va aduce locomotive noi sau,relativ superioare calitativ fata de ale noastre, pentru liniile de cale ferata de la noi,asa ca statul baga bani grei pe locomotive care si asa sunt bune au nevoie de cel mult o revizie si o spalare ca la carte,nu cum zic altii depasite,ele nu sunt intretinute,si sunt gata de a produce banii frumosi pentru altii :|
daca tot se poate fura,de ce sa nu ii dea si mijloacele dea moaca asa,ca sa aiba cu ce sa faca treaba.
060 DA
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4929
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Apr 01, 2011 8:46 am

31.03.2011

Alta locomotiva iesita de la IRLU Pascani.

60-1054-0 in probe la Iasi

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 12, 2011 11:47 am

Salut,

am o intrebare,
este posibil sa existe DA vopsit in schema de culoare "inda" fara instalatie inda pe acoperis?

[Link Removed for Guests]

(foto de pe [Link Removed for Guests])

Din poza de mai sus numi dau seama daca este sau nu instalatia inda prezenta.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4929
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Apr 12, 2011 12:00 pm

Aici se vede mai bine ca nu are:

[Link Removed for Guests]

Si un film de pe pasarela pietonala din gara Iasi:

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Mar Apr 12, 2011 5:09 pm de către Gam3, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 12, 2011 12:11 pm

Ok,

mersi,

ce caut eu?

Un DA vopsit "inda" cu urmatoarele specificatii:

- fara flansa cupla (piesa aceea rotunda cu suruburi)
- 1 far central
- fara intalatie inda pe acoperis
- sasiu scurt (cea de sus are sasiul mai lung decat DA-ul clasic)

Stie cineva daca este una si nr. ei?

multumesc.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
popaeugen
Mesaje: 39
Membru din: Dum Dec 02, 2007 12:00 am
Localitate: cluj napoca
Contact:

Mesaj de popaeugen » Mar Apr 12, 2011 4:53 pm

DA vopsit alb cu boturile albastre fara instalatie INDA nu exista.
instalatii INDA s-au montat pe DA-uri incepand cu sfarsitul anului 2001 , iar toate locomotivele DA care au facut RR , RG dupa anul 2002 au fost vopsite alb cu albastru.
O locomotiva cu un far central faraflansa de la cupla este DA 1213 ( are cutia locomotivei DA 625)
0746336727
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 12, 2011 4:56 pm

@popaeugen
ai deschis poza postata mai sus de Gam3?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
popaeugen
Mesaje: 39
Membru din: Dum Dec 02, 2007 12:00 am
Localitate: cluj napoca
Contact:

Mesaj de popaeugen » Mar Apr 12, 2011 6:08 pm

da , am deschis-o...
0746336727
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 12, 2011 7:39 pm

Atunci daca instalatia inda nu este pe acoperis, unde este?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
popaeugen
Mesaje: 39
Membru din: Dum Dec 02, 2007 12:00 am
Localitate: cluj napoca
Contact:

Mesaj de popaeugen » Mar Apr 12, 2011 7:48 pm

da , se pare ca ai dreptate..
eu am vazut prima poza cu postul 2.
0746336727
nicu4

Mesaj de nicu4 » Vin Apr 15, 2011 9:52 am

Raman la parerea mea. Toate locomotivele de la CFR Calatori care sunt vopsite cu varianta alb/albastru (in afara de GM-ri, desigur) si care au facut reparatii de tip RR, RG sau RK au fost echipate cu instalatie INDA pe acoperis. Daca va uitati cu atentie pe partea bombata a acoperisului de la cabina postului I, unde ar fi trebuit sa fie amplasate acele cutii, veti vedea ca se vad locurile unde au fost prinse. Adica unde se prindeau suruburile de acoperis. Daca o sa ma intrebati de capacul de pe acoperis care nu mai este bombat (e orizontal) pentru a putea fi amplasate acele agregate pe acoperis, aici, la locomotiva aceasta, este foarte probabil sa se fi inlocuit acel capac de acoperis cu unul clasic, fara acea modificare. Capacele sunt interschimbabile intre locomotive.
Inca cateva precizari :
-au existat locomotive 060-DA cu instalatie INDA de la calatori in vopsire clasica (060-DA-1228 si 060-DA-1258) care au fost primele doua de acest tip. De asemenea, exista si locomotiva 060-DA-1008 a lui CFR Marfa cu instalatie INDA care de folosea la remorcarea trenului RO-LA. Aceasta este vopsita (aproape) clasic.
-au existat si locomotive CFR Marfa inchiriate la calatori in aceasta vopsire care nu sunt sigur ca au avut si instalatie INDA. Aceasta locomotiva ar putea fi una din ele.
-exista locomotive 060-DA cu instalatie de tip INDA cu un singur far central si fara flansa de prndere a cuplei modificata pentru cupla automata.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4929
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Apr 20, 2011 9:06 pm

60-1078-1 cu personalul Iasi - Husi

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
gicu
Mesaje: 297
Membru din: Mar Apr 22, 2008 12:00 am
Localitate: Tg-Jiu
Contact:

Mesaj de gicu » Sâm Apr 30, 2011 10:28 pm

DA-uri de la Termo Turceni cu garnituri buncare carbune
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Si un ND2 transformat
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat