catalin
Well-Known Member
Salut Horia,
la CFR au ajuns mai multe T13.
Fostele KPEV 7918, 7927, 7952 Âşi 7958 au ajuns la CFR dupa 1919, si se cunosc putine date despre utilizarea lor. Seria mica, de doar 4 exemplare, a facut ca locomotivele sa fie cel mai probabil alocate unui singur depou si folosite la manevra.
Interesant este ca locomotivele au apartinut de directia militara Bucuresti, si au fost aduse de armata germana pentru a suplini lipsa de material rulant pe liniile pustiite de razboi dupa retragerea din 1916.
Dupa 1953 au mai ajuns in Romania 18 locomotive T13, din loturi diferite si cu o provenienta eterogena, scrisa mai sus de Radu161. Aceste locomotive se pare ca nu au fost preluate de CFR (si datorita varstei si uzurii) ci transferate la unitati industriale de manevra si parte din ele casate. Deci din astea nu se poate scoate ceva CFR.
Ramane doar primul lot de masini. Cele 4 masini apar active in registrul parc din 1937 si au functionat la CFR pana la inceputul anilor '50. Pentru ceferizare trebuie deci respectata schema de vopsire si de inmatriculare din perioada interbelica.
Toate bune,
la CFR au ajuns mai multe T13.
Fostele KPEV 7918, 7927, 7952 Âşi 7958 au ajuns la CFR dupa 1919, si se cunosc putine date despre utilizarea lor. Seria mica, de doar 4 exemplare, a facut ca locomotivele sa fie cel mai probabil alocate unui singur depou si folosite la manevra.
Interesant este ca locomotivele au apartinut de directia militara Bucuresti, si au fost aduse de armata germana pentru a suplini lipsa de material rulant pe liniile pustiite de razboi dupa retragerea din 1916.
Dupa 1953 au mai ajuns in Romania 18 locomotive T13, din loturi diferite si cu o provenienta eterogena, scrisa mai sus de Radu161. Aceste locomotive se pare ca nu au fost preluate de CFR (si datorita varstei si uzurii) ci transferate la unitati industriale de manevra si parte din ele casate. Deci din astea nu se poate scoate ceva CFR.
Ramane doar primul lot de masini. Cele 4 masini apar active in registrul parc din 1937 si au functionat la CFR pana la inceputul anilor '50. Pentru ceferizare trebuie deci respectata schema de vopsire si de inmatriculare din perioada interbelica.
Toate bune,