Va salut cu respect domnilor!Vad ca am de raspuns la multe intrebari si asta ma bucura mult,pentru ca munca mea este apreciata.Este important faptul ca si eu sunt multumit in principiu de stadiul lucrarilor la aceasta gara si de modificarile aduse acesteia,pentru ca la inceput aranjamentul liniilor era ''improvizat''din dorinta de a nu investi prea multi bani,situatie in care am folosit doua macaze curbate,provenite dintr-un starset.De asemenea o mare deficienta a garii era lipsa spatiului necesar peronului dintre liniile 1 si 2,spatiu realizat ulterior prin modificarea schemei garii
Am sa raspund la intrebari pe scurt:
-la realizarea w.c.-ului am folosit un carton putin ''sifonat'' din constructie,cumparat de la un magazin situat la subsolul Mall Vitan,unde se pot cumpara o multime de tipuri de ''coli''cartonate,de diferite culori si modele,foarte utile machetistului.Postamentul l-am realizat din carton gros de la copertile unor manuale sau dosare vechi.Acoperisul este taiat din acoperisul unei remize Piko ce nu mai putea fi asamblata.Geamurile sunt taiate din resturile unor geamuri apartinand unor cladiri fabricate de Piko.Este bine sa ai multe ''ramasite''de la alte produse apartinand diferitelor firme de profil,mai ales ca ramele geamurilor sunt greu de realizat de catre noi :wink: .Usa este tot de la o cladire mentionata mai sus.
Initial am vrut sa fac doua intrari,una pentru femei si una pentru barbati,insa am ales varianta cu o usa comuna,pentru a nu fi acuzat de discriminare
,separarea compartimentelor fiind in interior,prin usi si pereti desparttori care probabil s-or vedea cand voi monta becuri in cladire.
Rama de jos este confectionata din smirghel fin de culoare neagra.Cosul provine tot de la o cladire Piko...in concluzie,cu cat cumperi mai multe produse de gen,cu atat ai mai multe potentiale piese pentru o eventuala creatie proprie.
Privitor la planuri,nu are rost prezentarea schitei w.c.-ului,intrucat este o constructie simpla careia i-am modificat din mers proiectul,situatie in care a ajuns in faza actuala.Mie personal nu mi se pare o constructie foarte mare raportat la cladirea garii,in interior existand 3 cabine pt. barbati si 3 cabine pt. femei,un hol comun de acces si doua compartimente separate unde se afla cabinele respective.Cladirea are geamurile pozitionate la o inaltime corespunzatoare,avand in vedere destinatia acesteia.Mai am de montat burlanele si niste ''pervaze''la geamuri...
Precum s-a sesizat,gazonul din fata nu este confectionat de mine ci de firma Noch,eu doar am masurat si am taiat,ocazie cu care tin sa multumesc specialistilor acestei firme pentru ceea ce au realizat!!!
Mai trebuie sa confectionez doua garduri de diferite modele si sa plantez unu, doi copacei si gata....
Privitor la ceea ce a mentionat LDH la final,eu cred ca este foarte important modul in care prezinti ceea ce realizezi si aici intervine aparatul de fotografiat si ''regizorul'' 8)!!!
La finalul acestei prezentari,va urez tuturor succes si realizari in acest domeniu!!!