Profitand de faptul ca planurile sunt cam batute in cuie, si mesterii nu au venit inca sa amenajeze beciul :-x , am scos br-ul din cutie si m-am jucat cu el pe o masa (din bucatarie, mai exact). Pentru cei care au uitat, sunt in faza ca-i invidiez pe parchetari sau covorari... am un bebe care nu e compatibil cu niste sine intinse pe jos. Asa ca start setul digital BR218 sta frumos in cutie in asteptarea unor vremuri mai bune.
Deci am purces la realizarea unui oval aproape cerc (doar un 213 de fiecare parte - necesar clipsului de alimentare).
Aceasta joaca mi-a permis sa constat unele lucruri.
In afara unui accident feroviar care ar fi putut avea efecte catastofale: am lasat garnitura la viteza max nesupravegheata. Tot izbind la intrarea in R2 a deplasat sina si... atat loco cat si primul vagon au zburat de pe masa.
De aici prima constatare:
BR218 si vagonul IC clasa II au o portanta deosebit de scazuta :lol:
Norocul a fost ca au aterizat pe o canapea si astfel au supravietuit (alta varianta era pe gresie... si nu cred ca-mi mai ardea de glume)
Constatarea II: pendularea vagoanelor lungi la intrarea iesirea in R2 e intradevar urata... chiar si pentru un ochi nepriceput ca al meu.
Constatarea III - care e si intrebare totodata: in prima treapta de viteza (prima apasare scurta a telecomenzii) se aude un bazait, la a doua loco incepe sa mormaie si parca ar da semne de plecare, abia la a 3-a pleaca. La viteze scazute merge poticnit in special la intrarea-iesirea din R2. Aceste poticneli devin chiar f scurte opriri daca are vag atasate. Mi-e greu sa spun aceste viteze cat de mici sunt, dar mi-se pareau niste viteze normale ptr manevre (undeva intre 3-7 apasari pe telecomanda).
Sunt normale astfel de poticneli - masa fiind plana? Care e cauza lor? Pot fi remediate?
Deci am purces la realizarea unui oval aproape cerc (doar un 213 de fiecare parte - necesar clipsului de alimentare).
Aceasta joaca mi-a permis sa constat unele lucruri.
In afara unui accident feroviar care ar fi putut avea efecte catastofale: am lasat garnitura la viteza max nesupravegheata. Tot izbind la intrarea in R2 a deplasat sina si... atat loco cat si primul vagon au zburat de pe masa.
De aici prima constatare:
BR218 si vagonul IC clasa II au o portanta deosebit de scazuta :lol:
Norocul a fost ca au aterizat pe o canapea si astfel au supravietuit (alta varianta era pe gresie... si nu cred ca-mi mai ardea de glume)
Constatarea II: pendularea vagoanelor lungi la intrarea iesirea in R2 e intradevar urata... chiar si pentru un ochi nepriceput ca al meu.
Constatarea III - care e si intrebare totodata: in prima treapta de viteza (prima apasare scurta a telecomenzii) se aude un bazait, la a doua loco incepe sa mormaie si parca ar da semne de plecare, abia la a 3-a pleaca. La viteze scazute merge poticnit in special la intrarea-iesirea din R2. Aceste poticneli devin chiar f scurte opriri daca are vag atasate. Mi-e greu sa spun aceste viteze cat de mici sunt, dar mi-se pareau niste viteze normale ptr manevre (undeva intre 3-7 apasari pe telecomanda).
Sunt normale astfel de poticneli - masa fiind plana? Care e cauza lor? Pot fi remediate?