De placut place, dar te rugam sa te apropii mai mult de vagoane sa vedem si detaliile.
La capitolul tractiune Un Co-Co romanesc ar fi visul N-istilor. Daca la capitolul cutie problema e ca si rezolvata, marile probleme apar la suspensie , adica realizarea ei. Boghiurile la fel au si acestea niste detalii care cer un minim vizibil, care aparent e imposibil de realizat.
Cel mai mare impediment ar fi inscrierea generoasa in curbele stranse ale N-ului. Asta pentru ca o posibila montare a suspensiei pe cutie iese din discutie (model "imprumutat" de la rudele HO) .
Mai ramane o intrebare, cum legi locomotiva de vagoane ? Cum se poate monta cupla enorma a N-ului pe o locomotiva atat de lunga ?
La capitolul tractiune Un Co-Co romanesc ar fi visul N-istilor. Daca la capitolul cutie problema e ca si rezolvata, marile probleme apar la suspensie , adica realizarea ei. Boghiurile la fel au si acestea niste detalii care cer un minim vizibil, care aparent e imposibil de realizat.
Cel mai mare impediment ar fi inscrierea generoasa in curbele stranse ale N-ului. Asta pentru ca o posibila montare a suspensiei pe cutie iese din discutie (model "imprumutat" de la rudele HO) .
Mai ramane o intrebare, cum legi locomotiva de vagoane ? Cum se poate monta cupla enorma a N-ului pe o locomotiva atat de lunga ?