La TT nu am un ultim design pentru ca modificari d eultima ora au necesitat schimbari in scurt. Tocmai de aceea a participat si Gara Moinesti a RoTT , noi dorind sa participam doar cu 3 module.
Primul modul terminat a fost cel al lui cftt. Originalitatea povestii si migala au creat un modul frumos...:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10360557_10206188554700392_7270870501148133977_n.jpg?oh=644d00215725685f1c214431498fa659&oe=562BC7EA
Urmatorul a fost varianta TTista a Podului de la Valea Fetii (realizator Dorel Dumitru). PS: cand spun ca realizator este X sau Y ma refer la ceea ce este PE modul. Infrastructura a fost creata cu ajutorul lui Sogard Dragos, Razvan Morar (mrv), Andreiu Hornet (andreiul) si a inca unor prieteni. Designul este facut dupa modelul lui Dimitar Topolov si va reprezenta si este un standard adoptat deocamdata si de noi, fiind foarte versatil in conexiunile cu alte standarde.
Revin!
Podul:
.
Urmatorul - care nu este gata - imi apartine si va reprezenta o veche remiza de linie ingusta
(nu luati in seama vopseaua de pe cabinele de Bucegi, era un grund, nu au mai fost vopsite.)
.
Pentru frumoasa creatie manuala a lui Janos Bakai am mai creat un modul (tot neterminat):
Si a mai fost unul pur gol ;-)
A...si a mai fost, cerut pe ultima suta de metri, si Gara Moinesti
https://lh3.googleusercontent.com/nTJmr1ckl_uxw4dqtMFAMorqiPZP06lX1-O-8RhVuPc=w1521-h1007-no
Ce trebuie inteles (si am inteles si eu tarziu). Acest eveniment a fost un meeting, o intalnire. Cu acces la public, dar scopul a fost intalnirea. In aceste intalniri modulele nu este necesar sa fie gata, ci sa fie functionale, sa respecte standardele, iar cei din spatele lor sa se concentreze pe activitati de tip mersul trenurilor, eventual cu activitati gen CARGO (Lemn cerut de Moinesti trebuie adus de la Gavaailovo cat mai repede, cu atasari la alte trenuri, etc etc). In TT s-a mers pe un sistem FREMO relaxat (ca pregatire pentru intalnirile pur FREMO din Europa), pe cand la H0 s-a mers, cum a spus si Dragos, la nivel de liber cu bun simt.
In ultima zi era sa se produca si un accident in TT (in FREMO se lasa cu penalizari) atunci cand doi sefi de gara NU au comunicat si au dat verde pe aceeasi linie la doua trenuri care veneau unul spre celalalt...
Din acest punct de vedere m-ar bucura sa vad mai multi pasionati care sa adere la TT, avand in vedere ca atat in SUD, cat si in VEST putem colabora international si national foarte bine... Cat priveste Estul colegii din Republica Moldova ar putea sa vina si ei cu TT-urile lor...
Oricum a fost prima colaborare la nivel de Bucuresti intre CFB, CIB si RoTT. Poate vom continua...