Salutare.
Intalnirea a avut public pe 14 iunie, dar a inceput pe 13 si s-a sfarsit pe 15. Din pacate timpul a fost scurt si drumul lung, dar conditiile oferite de organizatori au fost excelente. Cazarea a fost aproape de Muzeu (aprox 3 statii de tramvai), dar de fiecare data ne-au adus sau dus cu masinile, a noastra ramanad in siguranta in parcarea Muzeului (pazita).
La ora 5 paraseam Bucurestiul. GPS-ul ne arata un drum de 5 ore jumatate, noi am facut aproape 7, incluzand si o pana de cauciuc pe Autostrada bulgara cu 23 de km inainte de Sofia. La 130 la ora. Viteza reala, nu la scara 1:120 ;-)
si am intrat in Bulgaria. Nu au fost intrebari, nu le-a pasat de ce mergem...asta spre diferenta de intoarcere unde mai ca sa ne puna sa descarcam modulele...
Cand am ajuns acolo, cu ajutorul organizatorilor care au trimis antemergatoare sub forma unui dragut si mic Fiat Cinquecento am instalat repede modulele (desi venisem ultimii dintr-o problema aparuta la partea bulgara (tot o masina stricata - deh - Vineri 13 noi am fost chiar in timp ;-) )
Intre timp s-a instalat si ceasul sincron pentru Modeltime (timpul real este comprimat de aproape 3,5 ori pentru a permite circulatia de pe peracrsul a aproape 22 de oer sa fie condensata in maxim 6 ore)
Asa cum va povestea si Nicky a existat un mers al trenurilor iar eu/noi/fiecare operator de gara trebuia sa aiba grija de trenuri: cele personale niciodata sa nu plece mai redepe, pe cat posibil de aranjat pe linii manevrele si trenurile intarziate, de a asigura "green light" catre orice express, etc)
Magazia lui Nicky este instalata pe o extensie de modul, foarte eficienta si buna pentru a avea spatiu...
S-a pus si bannerul la intrare
primul tren care a avenit a fost o garnitura MAV a prietenului Gabor:
Seara ne-am intalnit cu totii intr-un local foarte fain. Din pacate, datorita si eforturilor de peste saptamana, nu toti au venit... In poza Gabor (stanga jos) si Nicky facand poze... Si ah... da...Certificatul pe care Nicky l-a aratat deja
A doua zi , desi expo incepea la 10.00 si Emo (Presedintele Asociatiei de Modelism Feroviar din bulgaria) vroia teste intre 9 si 10.00 singurii care au venit au fost cativa calatori in Moinesti :
Camioanele lui Nicky au inceput sa aduca carbuni:
Merele s-au copt...
si o prima vizita, tot MAV, pentru a testa legatura dintre module
Moinestiul de sus
Publicul (extrem d emult public, dupa aceea am afoat ca era Ziua Tatalui si a fost intrarea libera la Muzeu:
primele trenuri care sosesc in mod organizat
Suntem blindati de foi si programari
Statia noastra - cu Gabor de paza cat fac poza
Si Nicky...
Ete o Sageata
O Ludmila cu marfa
si apoi la masa!
Duminica s-a strans totul... O sala goala si un FZ2 uitat pe-un colt de etajera...
Semneaza:
Tin sa multumesc urmatorilor - va rog, ordinea este absolut aleatorie -:
Dragos Sogard - pentru un montaj electric de exceptie si suport sustinut de-a lungul acestor luni (si la Sofia...dada!!!)
Mircea Dorobantu - sef de sef: sfaturi, suport, ajutor nemasurat
PDI - pentru taieri si alte asemenea
Andreiul si LOK... cum sa zic...uite-asa ca vreau eu... (stiu ei de ce, am spus mai sus + multe sfaturi si scule, scoace si alte cele)
Cosmin - documentare si sfaturi atat mie cat si lui Nicky
Catalin - pentru prezenta critica care ne-a/m-a impulsionat
multor altor colegi care au venit cu idei, suport, pareri...
Ah! si sa nu uit...Eu PERSONAL ii multumesc lui Nicky pentru ca a venit alaturi de ideea mea nebuneasca cu toate resursele lui, nu m-a lasat la greu, a crezut in aceasta idee si a fost motorul ... daca nu facea el casutele...nici ca mai conta...
Mai urmeaza si prezentari despre alte chestii