Salutam,
Azi am reusit sa achizitionez la un pret ok o locomotiva V36 Lima. Locomotiva este relativ ok ca stare (are ceva pies lipsa, insa e intreaga si merge relativ bine - nu a merg mult timp si motorul este cam ancrasat). Urmeaza descompunerea in factori primi. Prima data am de gand sa fac locomotiva sa mearga impecabil dpdv mecanic. Apoi urmeaza razuirea a tot ceea ce inseamna bazorelief, adaugarea de detalii aplicate, apoi vopsire etc.
Locomotiva este acum inmatriculata FS epoca III (ar fi fost o smecherie daca era FS epoca II - stiti voi de ce).
In final va fi o WR 360 C14 - Wermacht lokomotive, epoca II.
Proiectul va fi un join-venture cu dl. Dan Ioan Popescu (si el are un model similar), iar lucrarile vor evolua in paralel.
Documentatie exista, ramane sa facem o sendinta sa vedem care va fi modelul final (ce schema de vopsire si ce numar)
Am inceput marea razuiala; problema e ca trebuie date jos niste bare de mana (care in epoca II nu existau).
inainte
Basorelief "ras"
Bare de mana rase pe o parte; am facut un test cu bare de mana din alama; cred ca trebuie o idee mai subtiri:
O poza "de epoca"
Am ras un mututoi de pe marchiza-cabina; nu stiu ce cauta acolo, insa nu avea ce sa caute acolo:
Am ras manerele de ridicare de pe capota, precum si cele doua cosuri de evacuare (doua???); trebe unu.
Azi am reusit sa achizitionez la un pret ok o locomotiva V36 Lima. Locomotiva este relativ ok ca stare (are ceva pies lipsa, insa e intreaga si merge relativ bine - nu a merg mult timp si motorul este cam ancrasat). Urmeaza descompunerea in factori primi. Prima data am de gand sa fac locomotiva sa mearga impecabil dpdv mecanic. Apoi urmeaza razuirea a tot ceea ce inseamna bazorelief, adaugarea de detalii aplicate, apoi vopsire etc.
Locomotiva este acum inmatriculata FS epoca III (ar fi fost o smecherie daca era FS epoca II - stiti voi de ce).
In final va fi o WR 360 C14 - Wermacht lokomotive, epoca II.
Proiectul va fi un join-venture cu dl. Dan Ioan Popescu (si el are un model similar), iar lucrarile vor evolua in paralel.
Documentatie exista, ramane sa facem o sendinta sa vedem care va fi modelul final (ce schema de vopsire si ce numar)
Am inceput marea razuiala; problema e ca trebuie date jos niste bare de mana (care in epoca II nu existau).
inainte
Basorelief "ras"
Bare de mana rase pe o parte; am facut un test cu bare de mana din alama; cred ca trebuie o idee mai subtiri:
O poza "de epoca"
Am ras un mututoi de pe marchiza-cabina; nu stiu ce cauta acolo, insa nu avea ce sa caute acolo:
Am ras manerele de ridicare de pe capota, precum si cele doua cosuri de evacuare (doua???); trebe unu.