In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Exista o "replica" a navei suedeze Vasa( https://www.historia.ro/sectiune/general/articol/vasa-1628-dezastrul-titanicului-scandinaviei)si pentru locomotivele cu abur. Aceasta se numea "Rin" s-a scufundat in Rin de pe nava Koblentz la 14 februarie 1852 si spre deosebire de Vasa nu a fost descoperita inca.
La 14 februarie 1852, o noua marca de locomotiva transportata de la fabrica din Karlsruhe a inginerului Emil Kessler care era si proiectantul, cu nava de transport Koblentz care a fost prinsa de o furtuna si locomotiva s-a scufundat in Rin la Germershein.
as fi curios sa ne spui ceva despre Vennbahn.Nu am inteles bine de ce terenul cu linia asta a trecut la belgieni de vereme ce ra construita in Germania, asa incit au aparut enclave germane in Belgia. Dupa ce au demontat linia terenul se pare ca este tot al Belgiei.
Regiunea a facut parte dintotdeauna din spatiul alemanic si are populatie germana. A ajuns in Belgia numai dupa 1918 (de aceea are Belgia o importanta minoritate germana, localizata exact acolo). Vennbahn, calea ferata, a avut un statut special de-a lungul existentei sale. E o poveste un pic mai lunga si mai complicata.