In primul rand trebuie sa ai mare grija la bucla de intoarcere (ansamblul de cele 3 macaze, cam asa se numeste), pentru ca poate sa iasa scurt foarte misto intre ele. Pe fiecare din cele 3 laturi ale triunghiului vor trebui taiate sinele, astfel ca ai 3 bucati de sina, numite dupa garile respective, adica A, A' si B. Daca in dreapta cercul se inchide, trebuie taiate si acolo sinele undeva.
parcurs AA': circ. A si circ. A' sens normal (locomotiva merge inainte), macazul A pe abatuta; circuitul B nu conteaza cum e alimentat
parcurs A'B: circ. A' pe sens invers (loco merge inapoi), B pe invers (tot inapoi va merge)
parcus BA: B pe normal, A pe normal
acuma incepe distractia, ca la a doua tura curentii vor trebui sa fie contrari fata de prima, ca acuma esti cu 'fundul' locomotivei in fata.
Alta observatie: daca e o locomotiva simpla merge, daca e o garnitura care nu e tgv, ice, sau alt automotor (da stiu, tgv-uri nu sunt neaparat automotoare, dar sunt in aceeasi oala, au 2 capete de comanda deci e perfect normal sa mearga cu "spatele") atunci va fi cam aiurea ce vrei tu (inchipuie-ti o garnitura de stiu eu cisterne care merge cu locomotiva in coada). Nu e imposibil, se poate si asa, dar nu prea e deloc real. Daca insa e locomotiva chioara (chiar si aburoasa), atunci e cat e cat acceptabil traseul dorit de tine.
Corect ar fi ca in A' sa fie 2 linii iar locomotiva sa rebruseze (adica se decupleaza, merge inainte, o ia inapoi pe abatuta si se pune in coada vagonului inainte de a pleca mai departe). Asa ar fi 'politically correct', pentru ca asa se intampla in realitate pentru parcursuri pe bune (exceptie putand fi considerata trecerea in triaj, unde este oricum pe distante scurte si nu se pune).
Daca mai ai intrebari shoot, ca nu stiu cat de mult m-am facut inteles.