Astazi n-am sa va prezint o linie secundara ci una care in prezent e destul de importanta.
Dupa cum ati remarcat am pus citeva poze pe ici pe colo din data de 2 martie. Dupa ce am facut acele poze am plecat la Arad cu 13024 Tirgu Jiu.
Linia nu iasa in evidenta decit prin faptul ca e simpla si destul de aglomerata de cind cu CORIDORUL. Exceptind fotul PO apoi h Pavilioanele CFR care e desfiintat si cele doua opriri in zona triajului Ronat, toate statiile au IDM si linii pentru cruce. Practic nu se poate desfiinta nici o gara fara afectarea timpilor de mers.
La plecarea din Timisoara Nord am remarcat ca o macara garata la magazie care nu mai are vagonul portcatarg.
In triaj pe linga locomotivele CFR Marfa, siruri de vagoane, printre ele si remorca de automotor MEVA, am postat-o cindva, dar nu am am mai vazut vagonul acela scurt de calatori.
interesant ca in triaj mai sint si semnale mecanice
intr-un personal nu avem semnal GPS
in Sinandrei aglomeratie mare
un marfar cu piatra, R 14319 Nerau
si R 2604
trenul ajunge in Carani statia numita Baile Calacea
parazapezile sint garduri acum, trenurile pot sta inzapezite
in Ortisoara natura recistiga dreptul ,,de proprietate"
M-am straduit sa prind biserica din Vinga, dar se observa, si periferia localitatii
aici facem cruce cu 2606
in Vinga e si un turn de apa care sta sa cada
noua moda dupa imobiliare, panourile solare, acapareaza tot terenul agricol
In Sag e o naveta cu autoturisme
Cladirea din Sag pare a fi refacuta complet fata de celelalte de pina acum
Valea Viilor are doar liniile 2-3 active folosite pentru incrucisari.
Dar opresc si personalele acolo
Aradul Nou, vagonul este de fapt vestiarul, biroul si dormitorul probabil echipelor de ciocanari de la Timisoara care lucreaza in Aradul Nou de cind trenurile sint limitate acolo. Nu pot sa mi imaginez o prostie mai mare decit aceasta detasare. pai trenurile nu se pot intoarce la Timisoara ca si cum ar pleca dintr-o alta statie?
IDM vine la mine si intram in vorba:
,,domle m-a sunat un coleg ca pozezi"
,,ok si?"
,,nu stia pentru ce, esti de la presa?"
,,nu"
,,pe Brad ai pozat?"
,,da, alea...alea"
,,ai vazut? ar trebui sa le trimiti la minister sa vada cum se ruineaza"
,,etc, etc" Nu am avut probleme.
Arad
CORIDORUL
intrebare: pentru ce s-a inatalat TMV daca acum a trebuit demontata aproape toata semnalizare, nu puteau astepta modernizarea asta? care e cistigul imediat al TMV montata in Arad?
Aradul are si o rampa auto destul de faina si acolo in gara nu la dracu la magazie
in zona era o locomotiva straina
si misca garnitura asta
afisajul garii
o parte care va disparea
lucrari, nu insist cu ele ca au pus altii poze mai bune dar sub macaraua portal se vede acoperisul unei locomotve Mula.
spre casa cu 2608
fara trenuri pot prinde gara Sinandrei
Apoi am ajuns in Timisoara Nord.Am mai pozat semnalele intre Ronat Triaj Gr D si Gara de Nord dar nu le pun acuma, nu stiu daca intereseaza pe cineva asezarea lor.
dar ziua nu avea sa se incheie o data cu sosirea in gara de nord.
Dupa cum ati remarcat am pus citeva poze pe ici pe colo din data de 2 martie. Dupa ce am facut acele poze am plecat la Arad cu 13024 Tirgu Jiu.
Linia nu iasa in evidenta decit prin faptul ca e simpla si destul de aglomerata de cind cu CORIDORUL. Exceptind fotul PO apoi h Pavilioanele CFR care e desfiintat si cele doua opriri in zona triajului Ronat, toate statiile au IDM si linii pentru cruce. Practic nu se poate desfiinta nici o gara fara afectarea timpilor de mers.
La plecarea din Timisoara Nord am remarcat ca o macara garata la magazie care nu mai are vagonul portcatarg.
In triaj pe linga locomotivele CFR Marfa, siruri de vagoane, printre ele si remorca de automotor MEVA, am postat-o cindva, dar nu am am mai vazut vagonul acela scurt de calatori.
interesant ca in triaj mai sint si semnale mecanice
intr-un personal nu avem semnal GPS
in Sinandrei aglomeratie mare
un marfar cu piatra, R 14319 Nerau
si R 2604
trenul ajunge in Carani statia numita Baile Calacea
parazapezile sint garduri acum, trenurile pot sta inzapezite
in Ortisoara natura recistiga dreptul ,,de proprietate"
M-am straduit sa prind biserica din Vinga, dar se observa, si periferia localitatii
aici facem cruce cu 2606
in Vinga e si un turn de apa care sta sa cada
noua moda dupa imobiliare, panourile solare, acapareaza tot terenul agricol
In Sag e o naveta cu autoturisme
Cladirea din Sag pare a fi refacuta complet fata de celelalte de pina acum
Valea Viilor are doar liniile 2-3 active folosite pentru incrucisari.
Dar opresc si personalele acolo
Aradul Nou, vagonul este de fapt vestiarul, biroul si dormitorul probabil echipelor de ciocanari de la Timisoara care lucreaza in Aradul Nou de cind trenurile sint limitate acolo. Nu pot sa mi imaginez o prostie mai mare decit aceasta detasare. pai trenurile nu se pot intoarce la Timisoara ca si cum ar pleca dintr-o alta statie?
IDM vine la mine si intram in vorba:
,,domle m-a sunat un coleg ca pozezi"
,,ok si?"
,,nu stia pentru ce, esti de la presa?"
,,nu"
,,pe Brad ai pozat?"
,,da, alea...alea"
,,ai vazut? ar trebui sa le trimiti la minister sa vada cum se ruineaza"
,,etc, etc" Nu am avut probleme.
Arad
CORIDORUL
intrebare: pentru ce s-a inatalat TMV daca acum a trebuit demontata aproape toata semnalizare, nu puteau astepta modernizarea asta? care e cistigul imediat al TMV montata in Arad?
Aradul are si o rampa auto destul de faina si acolo in gara nu la dracu la magazie
in zona era o locomotiva straina
si misca garnitura asta
afisajul garii
o parte care va disparea
lucrari, nu insist cu ele ca au pus altii poze mai bune dar sub macaraua portal se vede acoperisul unei locomotve Mula.
spre casa cu 2608
fara trenuri pot prinde gara Sinandrei
Apoi am ajuns in Timisoara Nord.Am mai pozat semnalele intre Ronat Triaj Gr D si Gara de Nord dar nu le pun acuma, nu stiu daca intereseaza pe cineva asezarea lor.
dar ziua nu avea sa se incheie o data cu sosirea in gara de nord.