Se inchide linia Oravita-Anina

Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Se inchide linia Oravita-Anina

Mesaj de grandpagscout » Joi Ian 27, 2011 5:09 pm

Dragi prieteni,

Astazi am aflat din surse sigure, ca incepand de marti, 1 februarie 2011 se sisteaza circulatia pe linia 925 Oravita-Anina, linia urmand sa treaca in conservare.
Ca un ultim mod de a protesta pentru aceasta fapta invitam toti cei dispusi financiar si sufleteste sa nu lasam sa moara acest segment din istoria feroviara si nu numai a Romaniei.

Astfel invitam pe cei dispusi sa mearga la cea mai apropiata statie de cale ferata, sau agentie, si sa-si faca abonament pe linia Oravita-Anina. Acesta costa 92.4 RON. Avem timp pana luni. Haideti sa nu lasam istoria sa moara.
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Joi Ian 27, 2011 8:41 pm

Done!
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
cosmin78
Mesaje: 5797
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Ian 27, 2011 11:15 pm

mai,mai...in conservare insemana ....la furat :-x ...propun instalarea de mine explozive astfel incat nici un hot sa nu aiba acces...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
H3
Mesaje: 29
Membru din: Vin Oct 22, 2010 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de H3 » Vin Ian 28, 2011 12:07 am

Amin.
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Vin Ian 28, 2011 8:44 am

"Traim in "r"omania si asta ne..........maninca zilele......se rasucesc in mormint inaintasii nostrii......capodopere ingineresti, ale unui timp din alt veac, se duc......................................................................................
Se va repeta "istoria de la Hateg / Sarmisegetusa ?????? Sau cea a "ingustei" de la Hunedoara ( si apoi plingem ca nu mai gasim pentru mocanite - cel putin - un anumit tip de sina / de exemplu )........ ?????
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Feb 02, 2011 2:26 pm

cum era vorba aceea... mare prost imparatul Karl von Habsburg c-a pierdut in '918 Ardealul la romani... :-(

asta e trupa, cu asta defilam, oameni buni. de acum in 100 de ani o sa ne miram ca n-a mai ramas piatra pe piatra din fostele viaducte si ca tunelele au devenit locuinte troglodite...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mie Feb 02, 2011 3:48 pm

Horia_Radulescu scrie:... si ca tunelele au devenit locuinte troglodite...
Sper, ca macar, un arhitect, va da viata acelor tunele, precum am mai vazut si la alti locuinte in foste destinatii industriale, sa nu ajunga ascunzatoare de tigani.

Sa fim optimisti. Speranta moare ultima.

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Cristian-horea
Mesaje: 145
Membru din: Joi Oct 21, 2010 12:00 am
Localitate: Timisoara/Teius
Contact:

Mesaj de Cristian-horea » Mie Feb 02, 2011 5:15 pm

interesantul scrie: Sa fim optimisti. Speranta moare ultima.
Dar moare! :-( :(
Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta.(Woody Allen)
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Feb 02, 2011 6:45 pm

Da' nu s-a închis nimic (încă’), a fost înc㒠o sperietură’.
060-DA-001
Mesaje: 127
Membru din: Vin Mai 22, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de 060-DA-001 » Joi Feb 03, 2011 12:53 am

Din pacate sectia figureaza pe planul de restructurare a CFR Calatori din 17.01.2011 cu propunere suspendare trafic impreuna cu linia Oravita - Iam
Se poate descarca de [Link Removed for Guests]

Oravita - Anina
Venituri medii/zi = 208 Ron
Costuri medii/zi = 8.136 Ron
Profit medie/zi = -7928 Ron (deci pierdere medie/zi)

Oravita - Iam
Venituri medii/zi = 251 Ron
Costuri medii/zi = 6.660 Ron
Profit medie/zi = -6.409 (deci pierdere medie/zi)

Imagine
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Joi Feb 03, 2011 10:13 am

asta imi miroase a shpaga la greu, mi-e greu sa cred de 7 calatori pe un singur tren, vorba aia e muuuuult prea putin, chiar asa de uitata de lume e linia aia ?
luata linia si circulat cu mocanita pe bani seriosi si cred ca ar fi mult mai multi calatori; ce-i drept, e si cam departe de 'civilizatie', nu stiu cat de turistica este zona (eu unul cel putin n-am fost niciodata prin regiunea respectiva, dar nu ar strica ...)
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Feb 03, 2011 10:39 am

Planul ă’la e 90% copy-paste dup㒠cel de anul trecut, fă’cut de Berceanu şi respins de Boagiu...

Nu ştiu dac㒠CFR Că’lă’tori se va apuca s㒠închid㒠secţiile interoperabile (!) mai ales c㒠unele au potenţial (de exemplu, pe Olteniţa, la fiecare razie se dau câte 200-300 de amenzi în tren, deci e clar c㒠sunt mai mult de 20 de că’lă’tori), care nu e valorificat deloc de CFR. Am circulat pe unele dintre secţiile respective şi sunt gara s jur pe Biblie c㒠erau mult mai mulţi că’lă’tori decât se specific㒠în document. La fel cum sunt gata s㒠jur c㒠eu eram singurul cu bilet în trenul de Mă’neciu.

Secţiile neinteroperabile au, într-adevă’r, soarta pecetluită’, totul depinde de cât de repede se aduc din Franţa automotoare Caravelle şi din Germania VT614/624, c㒠altfel le vor fura ţiganii (c㒠în curând legea ne va da voie s㒠îi numim aşa) şurub cu şurub.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Joi Feb 03, 2011 11:26 am

De abia astept legea aia cu tiganii, ar fi un inceput de reparatie pentru multe chestii.
Revenind la on-topic, cat timp va avea cefereul acele trasee, va merge cum merge si acuma, pentru ca nasul vrea si el sa faca un ban, supracontrolul vrea si el sa faca un ban, politia ar face si ea un ban dar de obicei vine si televiziunea si nu da bine sa fie corupta, si tot asa.
La astia de la regio am auzit ca se vand bilete numai in tren, ceea ce e un inceput, dar nu te fereste de shpaga. Dar cand e vorba de o activitate eminamente economica, unde te doare daca nu-ti plateste calatorul si nu faci profit, atunci lucrurile stau altfel. Din pacate din cate am inteles si la privati subventiile functioneaza (ba chiar mai bine decat la stat), deci nici lor nu prea le pasa cu adevarat cati platesc si cati nu (totusi nu e chiar asa de rau ca la cefere unde a ajuns sat fara caini).
Pentru maniacul din tine:
AlexCFRmures
Mesaje: 103
Membru din: Lun Iul 20, 2009 12:00 am
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesaj de AlexCFRmures » Joi Feb 03, 2011 12:11 pm

Anu trecut, cand era tema in discutie cu inchiderea liniei, ca urmare a raportului pe care l-am facut atunci, am primit urmatorul raspuns

"Stimate domnule Alexandru SOS,



Urmare petiţiei dumneavoastr㒠adresat㒠Companiei Naţionale de Că’i Ferate « CFR » SA, avem onoarea de a v㒠informa:



Secţia de circulaţie ORAVIÅ¢A – ANINA este inclus㒠în infrastructura feroviar㒠interoperabil㒠şi nu face obiectul prevederilor legale privind închirierea. (cf. HG 1409/2007, Anexa nr.2, poziţa 53). Pe scurt, infrastructura feroviar㒠interoperabil㒠din România cuprinde secţiile de circulaţie cu toate elementele necesare desf㒺ură’rii circulaţiei şi manevrei materialului rulant, clă’dirile staţiilor de cale ferat㒠cu facilită’ţile aferente, precum şi celelalte clă’diri şi facilită’ţi destinate desf㒺ură’rii transportului feroviar, existente la data intră’rii în vigoare a hotă’rârii de guvern.



Astfel, în acest moment, la SRCF Timişoara-Divizia Trafic, nu exist㒠nici o avizare de la SNTFC”CFR-CĂLĂTORI”SA–Regionala Timişoara de reducere sau anulare a circulaţiei trenurilor, prin urmare nu se pune problema închiderii liniei cf Oraviţa – Anina.



V㒠mulţumim pentru interesul manifestat faţ㒠de aceast㒠secţie de circulaţie şi v㒠asigură’m c㒠atât salariaţii, cât şi conducerea C.N.C.F. “CFR” S.A., se preocup㒠permanent pentru menţinerea infrastructurii feroviare interoperabile în parametrii optimi de funcţionare, astfel încât traficul feroviar s㒠se desf㒺oare în condiţii de siguranţă’.



Cu stim㒠şi consideraţie,

Specialist în relaţii publice

Laurenţiu NINU"
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 04, 2011 1:43 am

buna Dragos,

"Caravelle" mai au inca de unde sa aduca, insa 614 / 624 / 634 s-au cam terminat, cele mai multe sunt in Polonia sau au trecut sub flacara aparatelor de sudura...
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat