salutare
desi este mentionata si in alta arie (cai ferate din lume) am decis sa pun pozele si aici, la categoria dedicata
cam 70% din linie este necirculabila, dupa o alunecare de teren din 2011.
poze si filme aici http://www.b66ama.com/?p=3547 (in josul postului arhiva foto completa si un film de 13 minute, care acopera cam 25% din parcursul locomotivei cu abur)
si 2 poze bonus. Intr-una din ele apare atelierul de locomotive din Kurseong. Una dintre locomotivele "B" class este in lucru, fiind convertita de la pacura la carbuni. Ea a fost transformata sa arda pacura cu ceva timp in urma dar in urma rezultatelor nesatisfacatoare din teste s-a decis transformarea ei inapoi.
se poate merge cu tren cu abur (3/zi) sau tren diesel (tot 3/zi). calatoria cu locomotiva cu abur dureaza cam o ora dus o ora intors, deoarece are un traseu scurtat. cu trenul diesel se merge mai mult, cam 3 ore dus si tot atata intors.
desi este mentionata si in alta arie (cai ferate din lume) am decis sa pun pozele si aici, la categoria dedicata
cam 70% din linie este necirculabila, dupa o alunecare de teren din 2011.
poze si filme aici http://www.b66ama.com/?p=3547 (in josul postului arhiva foto completa si un film de 13 minute, care acopera cam 25% din parcursul locomotivei cu abur)
si 2 poze bonus. Intr-una din ele apare atelierul de locomotive din Kurseong. Una dintre locomotivele "B" class este in lucru, fiind convertita de la pacura la carbuni. Ea a fost transformata sa arda pacura cu ceva timp in urma dar in urma rezultatelor nesatisfacatoare din teste s-a decis transformarea ei inapoi.
se poate merge cu tren cu abur (3/zi) sau tren diesel (tot 3/zi). calatoria cu locomotiva cu abur dureaza cam o ora dus o ora intors, deoarece are un traseu scurtat. cu trenul diesel se merge mai mult, cam 3 ore dus si tot atata intors.