Ce s-a intamplat dupa 1945 cu fostele vagoane Pullman detasate in Romania.
WPC 4058 - casat
WPC 4059 - amenajat in 1948 ca vagon restaurant fix in Dunkerque-Ferry (Franta), ulterior casat
WP 4072 - casat
WP 4077 - casat
WPC 4109 - transformat in restaurant si vandut la O.S.E. ca restaurant 1007. ulterior casat. (destroyed at Kifissos 01/02/1983)
- http://balkanmodels.biz/forum/download/file.php?id=101
WPC 4110 - transformat in restaurant si vandut catre Portugalia dupa 1951. Vandut catre VSOE.
WP 4113 - distrus in WWII
WP 4115 - casat (dupa 1952)
WP 4117 - distrus in WWII. Reconstruit in 1955 de catre Breda ca vagon restaurant 4273.
http://forum.e-train.fr/trains/download/file.php?id=149580
http://forum.e-train.fr/trains/download/file.php?id=149581
http://forum.e-train.fr/trains/download/file.php?id=149582
WP 4130 - casat
Imi lipseste un numar, la data de 21.03.1937 in inventarul CFR apar 9 vagoane.
Despre WPC 4110.
în ciuda denumirii lor iniţiale, mai multe vagoane Pullman ââŹÂEtoile du NordââŹÂ şi-au încheiat cariera în ţări mediteraneene precum Grecia sau Peninsula Iberică. Este cazul vagonului 4110, după transformarea sa în vagon-restaurant cu plăcuţe inscripţionate în limba portugheză. După ce a fost retras de pe liniile portugheze şi spaniole în 1976, vagonul 4110 a fost garat timp de mai mulţi ani la Campolide, o suburbie a Lisabonei. Apoi, în 1980, a fost transferat la Hendaye. Răscumpărarea sa de către Sea Containers Co. a permis, într-un final, salvarea acestui vagon şi, în prezent, face parte din compoziţia ââŹÂOrient Express Veneţia - SimplonââŹÂ.
Trebuie menţionat un episod din cariera acestui vagon: cu toate că s-a dovedit faptul că C.I.W.L. deţinea dreptul de folosire a vagonului în Portugalia, în cadrul unei corespondenţe aparţinând O.S.E. (Căile Ferate Greceşti) s-a afirmat că vagonul 4110 ar fi fost vândut lor şi reînmatriculat ca vagon-restaurant 1008. Aceasta era o eroare evidentă, acest 1008 este poate un alt vagon fost Pullman care nu a fost identificat până în prezent.