Care instructie?!interesantul a spus:Daca bine retin, in instructie, scrie ca bariera se coboara cu 5 minute inainte de trecerea trenului. ....
Hai sa va zic cum sta treaba..BAT-urile si SAT-urile din linie curenta se inchid automat la apropirea trenului,in momentul cand calca un anumit sector de bloc premergator. Si la astea stai putin...
Problema e la cele din incinta statiei sau cele aflate pe primul sector de bloc dupa statie. Acolo tine de maiestria IDM-ului de serviciu. Asta in sensul ca bariera se inchide in momentul cand ii face un parcurs unui tren,respectiv ii pune semnalul pe liber. Si daca IDM pune semnalul pe liber cand trenul inca face proba franei, va dati seama...Cam asta e ideea...
Ca fapt divers,la un BAT sau SAT arderea unui bec rutier este semnalizata statiei de care apartine, iar la doua becuri arse(indiferent pe ce parte) nu se mai poate executa nici un parcurs peste ea, respectiv in linie curenta sa aprind AV-urile ce o acopera. Deci cine spune ca o anumita bariera inchisa nu era semnalizata sau neiluminata, sa caute alt motiv..
Asta pe BLA...pe cale libera, la cele mecanice e mai trist...Se da comanda de inchidere inainte de efectuarea caii libere..