drg a scris :
"Salut tuturor modelistilor feroviari.Deschid acest subiect din doua motive 1: nu am vazut discutindu-se despe el si 2:ar fi pacat si egoist (cum de fapt am fost apostrofat de prieteni) din partea mea sa nu impartasesc ceea ce stiu. Ei ce parere aveti? Va place subiectul? Daca da , sa-i dam drumul.
Pareri ,intrebari sfaturi sint orcind bine venite."
Parcursul de la "colectie' la colectie tematica a fost la mine da lunga durata trecind prin mai multe schimbari.
Ca mai toata "lumea" am inceput cu un set Piko HO pe vremea cind nu aparusera inca Start seturile iar locomotivele si vagoanele erau inscriptionate ca acelea care se vindeau separat n-as spune profi pentru ca la vremea respectiva nu exista termenul.Trebuie sa recunosc acum cu mina pe inima ca PIKO lucra mai bine decit alte firme vestice la acea vreme.(anii 60-70)
Au urmat ai de acumulari cantitative;achizitionam dea valma mai tot ce imi iesea in cale. Anii "80 au fost ani grei pentru modelistii feroviari.Pe moment inchei aici voi reveni.
Anii '90 au schimbat situatia. Aveam si noi aces la alte firme si se deschideau alte perspective.Dupa ce am trecut prin diferite faze(de la orice fel de loks numai la cele cu abur, de le cele cu aburi numai la cele germane cu abur si insfirsit numaila cele cu abur Epoca II DRG.)m -am oprit la o perioada scurta din istoria feroviara anii 1920 -1936 in Germania.Alegerea a fost facuta pe criteriul:majoritatea loks.din landuri au fost preluate de DRG si mai toate loks. romanesti cumparate din Germania sau produse sub licenta provin din aceasta perioada.Era si o legatura de suflet cu aburoasele noastre in lipsa oricarui model CFR.
Cam atit despre mine.Asa ca orice tema e buna atita tinp cit ti-e draga ,este bine informata si bine instrumentata.
Despre citeva teme am sa revin ,s-a facut tirziu si mai trebuie sa si dormin.
"Salut tuturor modelistilor feroviari.Deschid acest subiect din doua motive 1: nu am vazut discutindu-se despe el si 2:ar fi pacat si egoist (cum de fapt am fost apostrofat de prieteni) din partea mea sa nu impartasesc ceea ce stiu. Ei ce parere aveti? Va place subiectul? Daca da , sa-i dam drumul.
Pareri ,intrebari sfaturi sint orcind bine venite."
Parcursul de la "colectie' la colectie tematica a fost la mine da lunga durata trecind prin mai multe schimbari.
Ca mai toata "lumea" am inceput cu un set Piko HO pe vremea cind nu aparusera inca Start seturile iar locomotivele si vagoanele erau inscriptionate ca acelea care se vindeau separat n-as spune profi pentru ca la vremea respectiva nu exista termenul.Trebuie sa recunosc acum cu mina pe inima ca PIKO lucra mai bine decit alte firme vestice la acea vreme.(anii 60-70)
Au urmat ai de acumulari cantitative;achizitionam dea valma mai tot ce imi iesea in cale. Anii "80 au fost ani grei pentru modelistii feroviari.Pe moment inchei aici voi reveni.
Anii '90 au schimbat situatia. Aveam si noi aces la alte firme si se deschideau alte perspective.Dupa ce am trecut prin diferite faze(de la orice fel de loks numai la cele cu abur, de le cele cu aburi numai la cele germane cu abur si insfirsit numaila cele cu abur Epoca II DRG.)m -am oprit la o perioada scurta din istoria feroviara anii 1920 -1936 in Germania.Alegerea a fost facuta pe criteriul:majoritatea loks.din landuri au fost preluate de DRG si mai toate loks. romanesti cumparate din Germania sau produse sub licenta provin din aceasta perioada.Era si o legatura de suflet cu aburoasele noastre in lipsa oricarui model CFR.
Cam atit despre mine.Asa ca orice tema e buna atita tinp cit ti-e draga ,este bine informata si bine instrumentata.
Despre citeva teme am sa revin ,s-a facut tirziu si mai trebuie sa si dormin.